Παρασκευή, 4 Ιουνίου 2010

Πίνακας Σημειώσεων

ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ LIDL.
TA KΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΓΕΜΙΖΕ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ .Η ΙΔΕΑ ΔΕΝ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΛΑΔΟΜΠΟΓΙΑ, ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΧΡΩΜΑ,ΤΗΝ ΕΒΑΨΑ !!
ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ, ΥΦΑΣΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΕΙΧΑ,ΚΟΡΔΟΝΙ, ΔΥΟ ΦΙΛΤΡΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΑ(ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΦΟΥΣΚΩΤΟ)ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΝΙ ΧΟΝΤΡΟ ΣΧΕΤΙΚΑ(ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ)!ΜΕ ΤΟ ΣΥΡΡΑΠΤΙΚΟ ΣΤΕΡΕΩΣΑ ΤΟ ΠΑΝΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΔΟΝΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΜΕΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΙΧΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΦΙΛΤΡΑ!
ΥΣΤΕΡΑ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΟΛΛΗΣΑ ΤΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ....ΕΤΟΙΜΟ!!!
(ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΟΠΟΙΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ)

Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΠΑΠΟΥΤΣΟΘΗΚΗ ΠΟΥ ΕΔΕΣΕ ΤΕΛΕΙΑ...(ΤΙ ΛΕΤΕ ?)ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ!
(Η ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ"ΕΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΕΣ....? ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΗΓΟΡΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΣ "ΒΡΕ ΕΣΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ , ΝΕΡΑΙΔΕΣ , ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ..."
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ?ΠΟΣΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ?ΕΝΑΣ - ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ.
ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ..!!!!)

15 σχόλια:

  1. Eίναι φανταστικό, γεια στα χέρια σου!!!!
    Τώρα που καλοκαιριάζει να βρεθούμε για καφεδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α καλά και πόσα ακόμα θα βάψεις με την ίδια μπογιά!! Πανέμορφο και αυτό! Έχεις φτιάξει μια γωνιά μούρλια....και με το τίποτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερή μεαμόρφωση!!! Αλλά και το δωμάτιο σας είναι γλύκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πεταλουδοδωμάτιο σε εξέλιξη!
    Πολύ πετυχημένη και αυτή η μεταμόρφωση.
    ΑΞΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ....mmm απλά μπράβο, είμαι πατέρας 2 αγοριών (διδύμων), οπότε θα παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις αναρτήσεις σου. Φιλικά Γιάννης http://www.efagonizesthe.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. YΠΕΡΟΧΗ η μεταμόρφωση το αποτέλεσμα είναι φοβερό καμία σχέση με το αρχικό το οποίο και εγώ θα το βαριόμουν αλλά έτσι όπως το έκανες με τίποτα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι κουκλίστικο, τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το δωματιο αρχιζει και γινεται παραμυθενιο.καλα λεω ηταν να μην πάρεις φορα...Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι χρυσοχέρα μάνα είσαι πουλάκι μου;
    Πότε τα προλαβαίνεις θα μου πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι απίστευτο πόσο άλλαξε αυτός το πίνακας.
    Μπράβο σου πολύ καλή δουλειά.

    Και απο οτι βλέπω και τα υπόλοιπα στο δωμάτιο είναι ένα κι ένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ.ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ... ΠΟΛΛΑ!
    ΛΙΛΑ,ΘΑ ΠΙΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ,
    ΓΙΑΓΙΑ ΑΝΤΙΓΟΝΗ,ΤΟ ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ Τ'ΑΣΙΔΕΡΩΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΒΟΥΝΟ...(ΧΑ,ΧΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστικος ο πινακας ,φανταστικη η παπουτσοθηκη φανταστικες ολες οι κατασκευες και η μεταμορφωσεις σου... Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπεροχο το blog σου!Όσο για τα γενέθλιά σας |(απο σχολιο στο δικο μου blog):τι θα έλεγες για κάτι τέτοιο (απο τη Ρουλα):http://art-makes-me-happy.blogspot.com/2009/07/blog-post_03.html οπου μεσα στο κειμενο θα γραψεις οτι αποχαιρεταμε το σχολειο και υποδεχομαστε το καλοκαιρι με ενα παρτυ κλπ;Μια αλλη ιδεα ειναι το κλασσικο προσκλητηριο σε μπουκαλι με το αναλογο κειμενο.

    Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οφείλω να παραδεχτω οτι εχω μια θεία ΘΕΑ....συγχαρητηρια θειούλα μου...κ επειδη δεν μπορω να σχολιασω κατω απο τα νυχια σου γραφω εδω ενα πραγμα----> ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΡΧΟΜΑΙ....χαχαχ (γεωργια μεγαλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ ωραία ιδέα μας έδωσες (Μάρθα κ' Βίκυ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ShareThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips