Το φωτιστικό που έγινε μπαλαρίνα!

Μετά από το Χριστουγεννιάτικο φωτιστικό,που ευτυχώς πήρα τις καλύτερες εντυπώσεις και σας ευχαριστώ πάααααρα πολύ γι' αυτό,σειρά έχει ένα άλλο που ήρθε κι έδεσε τέλεια με το κομοδίνο  προηγούμενης ανάρτησης,στο παιδικό δωμάτιο των κοριτσιών!



Αν είχε στόμα και φωνή,θα μ' έβριζε...έτσι αισθάνομαι...γιατί του έχω αλλάξει τα φώτα στις μεταμορφώσεις!Δείτε το κι εδώ σε προηγούμενη μεταμόρφωση!
Του άλλαξα ρούχα και δωμάτιο.Του φόρεσα τα ροζ τούλια του και το έστειλα να φωτίζει τις σκοτεινές νύχτες των κοριτσιών μου...
Και εδώ πάλι λειτούργησε το αίσθημα της ανακύκλωσης!
Το πρώτο πανί που του έβαλα ήταν από φόρεμα της Στεφανίας που δεν της έκανε πια.
Όμως μου ζητούσε κι άλλο...Του φαινόταν πολύ άδειο και γυμνό...
Τότε πήγα και στις...αποκριάτικες στολές!
(Από τα Χριστούγεννα,σας πήγα κατευθείαν στις απόκριες...ε δεν πάω καλά,μην νομίζετε!)
Βρήκα όμως αυτό που ήθελα.Μια τούλινη φουστίτσα μπαλαρίνας από γιορτούλα του παιδικού σταθμού!
 Το φωτιστικό μεταμορφώθηκε με μιας,σε μια πανέμορφη ,ψηλόλιγνη μπαλαρίνα...
Στο κορμί της ψέκασα χρυσόσκονη γιατί δεν γίνεται μπαλαρίνα χωρίς λάμψη και αστραφτερή εμφάνιση...!
Έτοιμη να χορέψει σε γλυκούς ρυθμούς,μες στα όνειρα που θα απλώνονται κάθε βράδυ στο δωμάτιο...



Όνειρα γλυκά!

46 σχόλια

  1. Πρώτον έτσι που ήταν το φωτιστικό καλά κάνεις και το μεταμορφώνεις!Δε νομίζω ότι αν είχε στόμα θα σε έβριζε,αντίθετα θα σε ευγνωμονούσε!Είναι πανέμορφο,Λαμπρινή,ταιριάζει πάρα πολύ με το κομοδίνο που μας είχες δείξει τις προάλλες,ταιριάζει με την ηλικία των κοριτσιών με όλο το ύφος του δωματίου όπως το βλέπουμε στις υπόλοιπες φωτογραφίες...τι άλλο να πω; Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο!! Τα ταίριαξες τα ροζουλίνια!! Φανταστικό και το κομοδίνο αλλά και τα παππουτσάκια!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ονειρεμένο... Πανέμορφο!!!!!!!! Η Μελωδία της ευτυχίας να συντροφεύει τα γλυκά όνειρα, των μικρών σου κοριτσιών!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νομιζω οτι ειναι μια πολυ πετυχημενη μεταμορφωση!!! Εδεσε τελεια το τουλι και ο φιογκος.... Η κορη σου φανταζομαι θα εχει ξετρελαθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα είναι πανέμορφο!! Κι αυτά τα καταπληκτικά παπούτσια-μπαλαρίνες, σκέτη απόλαυση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααα τα μεγάλα πνεύματα συναντήθηκαν σήμερα....κι εγώ με ένα φωτιστικό ασχολιόμουν σήμερα!! Όμως όχι ροζ, για το δικό μου γραφείο αυτή τη φορά....Αύριο θα το φωτογραφίσω να σας το δείξω....Το δικό σου είναι γλυκύτατο και δένει υπέροχα με το πανέμορφο δωμάτιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ! ΑΣΣΟΡΤΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΟΔΙΝΟ; ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ; ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕΓΑΛΗΗΗΗΗΗ!
    ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι γλυκό που έγινε !! Είναι απίθανο, το ίδιο και οι μπαλαρίνες ! Να χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι φοβερή!!!!είδα όλες τις μεταμορφώσεις αλλά αυτή μου άρεσε ιδιαίτερα γιατί είναι παραμυθένια κι έδεσε και με το όμορφο κομοδινάκι σου.Επίσης θέλω να σου πώ οτι η κατασκευή σου με τίς κρεμάστρες είναι φανταστική και μπράβο για όλα!!!!!να χαίρεσαι τα κοριτσάκια σου φιλάκια και καλή Κυριακή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άγια έκανες ,όχι απλώς καλά που το ξαναμεταμόρφωσες!Του πήγαίνει πολύ το τούλι,όσο για τα όνειρα...δεν το συζητώ έχουν να χορέψουν τη Λίμνη των Κύκνων,που θα πάει σύννεφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κουκλίστικο είναι :) Πολύ τυχερές οι κορούλες σου Λαμπρινή !! Να τις χαίρεσαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νεραϊδένιο φωτιστικό για νεραϊδένιες υπάρξεις.
    Πάαααρα πολύ ωραίο. Πάντως, και η προηγούμενη μεταμόρφωση εμένα μου άρεσε. Τώρα βέβαια, πολύ περισσότερο. Και οι μπαλαρινούλες θαύμα, μπράβο σου
    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ παραμυθενιο το σκηνικο....εμεις γιατι δεν ειχαμε τετοια δωματια???Θαρρεις και απαγορευοταν με καποιον νομο το χρωμα στα παιδικα δωματια και επρεπε να ειναι αχρωμα....πολυ ομορφα ολα..κ το κομοδινο τελειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι ονειρικό!!Πιο κοριτσίστικο δεν γίνεται!!
    Είναι και ωραία συνδυασμένο με τις μπαλαρινούλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ποσο ομοργο,ρομαντικο και απολυτα λοριτσιστικο εγινε..πολλα μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλειο το έκανες, πραγματική μπαλαρίνα !!! Θα προσθέτει ρόζ συννεφάκια στα όνειρα των κοριτσιών σου.Και για τα στρασένια παπουτσάκια τι να πώ... μια πανέμορφη εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Λαμπρινή
    Πανέμορφη και αυτή η δημιουργία σου!
    Εξαιρετική ιδέα να χρησιμοποιήσεις ρουχαλάκια που έχουν αναμνήσεις σε ένα αντικείμενο που μπορείς να θαυμάζεις κάθε μέρα!
    Καλή Κυριακή σε σένα και την οικογένεια σου
    Φιλικά
    Kate
    greetings from http://rooflab.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πόσο ευτυχισμένη μπαλαρινούλα θα είναι η κόρη σου!!!! Πόσες ιδέες πια;;; Μπράβο Λαμπρούκα πολυτάλαντη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δε νομίζω ότι θα σ'έβριζε ,κάθε άλλο! Είμαι σίγουρη ότι απολαμβάνει τις μεταμορφώσεις του και τις καινούριες ζωές που του χαρίζεις, πόσο μάλιστα τώρα που θα συντροφεύει τα όνειρα των παιδιών! Καλά οι μπαλαρινούλες που το συντροφεύουν απίστευτες!
    Καλημέρα Λαμπρινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι τέλειο!!! θα μου αρεσε επίσης να στερεωσεις τα παπουτσάκια πάνω στην βάση... αλλά και πάλι είπαμε είναι τέλειο.. μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λαμπρινή μου είναι υπέροχο,τέλειο το έφτιαξες μπράβο σου!!!! για άλλη μία φορά βεβαίως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά ε ξετρελάθηκα!!! Είναι ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!! Δεν έχω λόγια..!!! Πραγματικά πολύ τυχερές οι κόρες σου!!! Μπράβο Λαμπρινή μου είναι φανταστικό κ παραμυθένιο!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ουάου πολύ ωραίο το έκανες και τεριαστό με το δωμάτιο. Μπράβο!!!
    Καλή βδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λαμπρινή είναι κουκλίστικο...είμαι σίγουρη ότι αν είχε φωνή θα σε ευχαριστούσε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν σε πιστεύω!!!! Έχω μείνει άφωνη!!! Τι μαμά είσαι εσύ;;;; το δωμάτιο είναι όνειρο και όπως είπες κι εσύ για όνειρα γλυκά!!! Σε φιλώ, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. όνειρα γλυκά,όνειρα μπαλαρινίσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα κοριτσια τρελαθηκαν? μπραβο λαμπρινακι,πανεμορφο το ροζουλακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με μικρά αλλά σταθερά βήματα κάθε φορά έχεις μεταμορφώσει το δωμάτιο των κοριτσιών σαν επαγγελματίας διακοσμητής!!!!
    Πολύ έξυπνο που χρησιμοποιείς τα ρούχα των κοριτσιών και δεν τα κρύβεις στις ντουλάπες είναι κρίμα να κάνουμε τόσο κόπο να τα φτιάξουμε και να βλέπουμε μόνο για μια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το φωτιστικό αυτό μάλλον σε ευγνωμονεί που το αγαπάς τόσο που του ανανεώνεις την εμφάνιση κάθε λίγο...Ως μπαλαρίνα είναι πανέμορφο αλλά να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω ποιά από όλες τις μεταμορφώσεις του μου αρέσει περισσότερο...Ολες ήταν υπέροχες.Μπράβο μαμά Λαμπρινή είσαι ασταμάτητη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παραμυθένια, χαρούμενη και πανέμορφη η μπαλαρίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν έτυχε... πέτυχε! Έγινε πανέμορφο! Και τα παπουτσάκια από κάτω είναι το κάτι άλλο! Μπράβο σου! Σίγουρα τα όνειρα θα είναι γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Θα θελα να μουν πάλι παιδί.....ζήλεψα το ονειρεμένο δωμάτιο!!!όσο για το φωτιστικό τέλειο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κουκλίστικο..ονειρεμένο...σκέτο κουφέτο...ΟΛΟ το δωμάτιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γιατί να σε βρίσει Λαμπρούκα.Σε ευγνωμονεί που το μεταμόρφωσες σε μια όμορφη μπαλαρινούλα!!Μπράβο Λαμπρούκα.Μου αρέσουν οι μεταμορφώσεις σου.Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Λαμπρινή μου έγινε υπέροχο το φωτιστικό,είμαι σίγουρη πως και τα κορίτσια θα εντυπωσιάστηκαν έτσι δεν είναι;Μπράβο πολύ καλή δουλειά!!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τέλειο το φωτιστικό, όπως και το υπέροχο κομοδινο που μεταμόρφωσες για να το φιλοξενήσει!
    Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Λαμπρινή μου, πέρνα από το σπιτάκι μου που έχω να σε κεράσω κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!
    ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΝΕΒΑΣΑ;
    ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μου άρεσε τόσο πολύ από την πρώτη φορά που το είδα που άποφάσισα να το φτιάξω οπωσδήποτε!!Έτσι λοιπόν τώρα που βρήκα χρόνο το έφτιαξα και εγινε τέλειο!
    Έκανα ροζ την φουστίτσα με λιλά κορδέλα σαν ζωνάκι με ένα φιόγκο αντί για το λουλουδακι σου. Στην βάση κόλλησα τα παλιά παπούτσια του μπαλέτου της κόρης μου αφού τα έβαψα λιλά και τους έριξα αρκετή χρυσόσκονη!
    Έγινε πραγματικά τέλειο για την ακρίβεια το αντέγραψα τέλεια!!
    Σ'ευχαριστούμε Λαμπρούκα για τις καταπληκτικές ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου!Θα ήθελα πάρα πολύ να το δω!Θες να μου στείλεις μια φωτογραφία του?Θα χαρώ πολύ!!!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  40. Υπεροχα ολα που φτιαχνεις μπραβο μπραβο ξανα χρυσοχερα,εγω απεκτησα 2 κουτια ξυλινα απο ρασια και θελω να τα ντυσω ψαχνω λοιπον τροπο πως γινεται μην τα χαλασω ιδωμεν...καλη συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή