Η καλύτερη ζύμη για τα χριστουγεννιάτικα στολίδια μας!

Αυτή είναι η καλύτερη ζύμη για τα χριστουγεννιάτικα στολίδια σας, με ζύμη από σόδα και κορν φλάουρ που δεν χρειάζεται ψήσιμο. Είναι ολόλευκα και απαλά σαν βελούδο.

Φτιάξε τα καλύτερα χριστουγεννιάτικα στολίδια με ζύμη σόδας και κορν φλάουρ.
 
Βρισκόμαστε σε χριστουγεννιάτικη διάθεση!
Πριν λίγες μέρες η ιδέα των Χριστουγέννων μου φαινόταν κάπως μακρινή,όμως δεν μ' αφήνετε σε ησυχία...Με ξεσηκώσατε!!!Ε,δεν ήθελα και πολύ!Φορέσαμε τα γιορτινά μας,στολιστήκαμε και ακόμα νιώθω πως είμαι στην αρχή. Θέλω φέτος τα Χριστούγεννα να φτιάξω πολλά πραγματάκια,να κάνουμε συνέχεια κατασκευές παρέα με τα παιδιά και έχω βάλει πολλές ιδέες στην λίστα μου!
Σήμερα όμως θα σας δείξω τα χειροποίητα στολίδια μας, με μια ζύμη καταπληκτική, υπέροχη και ολόλευκη. Έχω δοκιμάσει την ζύμη με αλάτι και αλεύρι και φυσικά τον πηλό.
Αυτή η ζύμη όμως ξεπερνάει και τα 2. Ναι, ακόμα και τον ίδιο τον πηλό!

ολόλευκα χειροποίητα στολίδια με ζύμη σόδας
Φέτος αποφάσισα το δέντρο μας να το στολίσουμε μόνο με χειροποίητα στολίδια οπότε μετά από 3 δόσεις ζύμης που έφτιαξα μέσα σε μία μέρα, θα σας μεταφέρω την εμπειρία μου, τα λάθη και τα σωστά και τις δικές μου παρεμβάσεις και ιδέες.

Τα υλικά είναι:
1 κούπα μαγειρική σόδα
1/2 κούπα κορν φλάουρ
3/4 της κούπας νερό

Θα βάλουμε όλα τα υλικά σε μια κατσαρόλα σε μεσαία θερμοκρασία.(Το μάτι της κουζίνας μου πηγαίνει μέχρι το 9 και το άναψα στο 7.)


Θα ανακατέψουμε μέχρι αυτό το υγρό ν' αρχίσει να σφίγγει και να γίνεται μια μπάλα μέσα στην κατσαρόλα.


Θα ρίξουμε λίγο κορν φλάουρ σ' ένα μπολ και θα βάλουμε μέσα την ζύμη μας να κρυώσει.
Αν μπορείτε να καταλάβετε από την φωτογραφία,το ζυμάρι μας θα είναι τόσο απαλό σαν βελούδο,τόσο εύπλαστο και κάτασπρο!


Θα αφήσουμε όπως είπαμε το ζυμάρι μας να κρυώσει και θα βάλουμε από πάνω του μια βρεγμένη και στημένη πετσετούλα. Αυτό γίνεται για να κρυώσει αλλά και να μην ξεραθεί.


Σε 2 ώρες θα είναι έτοιμο να το χρησιμοποιήσετε. Αν όμως δεν προλάβετε και θέλετε να φτιάξετε την επόμενη μέρα τα στολίδια σας, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Ίσως την δείτε να έχει πιάσει λίγο μια λεπτή, ξερή κρούστα. Είναι βέβαιο ότι όταν αρχίσετε να την πλάθετε θα επανέλθει αμέσως στην αρχική της υφή.

Πάνω σ' ένα κομμάτι λαδόκολλα ανοίξτε με τον πλάστη το ζυμάρι σας αλλά προσέξτε.


Βρείτε το κατάλληλο πάχος γιατί δεν θέλει ούτε λεπτό να γίνει, ούτε και πολύ χονδρό. Αν επιλέξετε να τα αφήσετε να σκληρύνουν χωρίς ψήσιμο, δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα με το πάχος, μόνο που θα τα αφήσετε πολλές ώρες για να γίνει αυτό. Σε μια δοκιμή μου, τα άφησα μια νύχτα και το πρωί ήταν έτοιμα.

Αν επιλέξετε να τα ψήσετε για να τελειώσετε γρήγορα, τότε σ' ένα ταψάκι, πάλι με λαδόκολλα, θ' ανάψετε τον φούρνο σας στους 120 βαθμούς, για μια ώρα περίπου (ίσως και λίγο παραπάνω) και κάπου ενδιάμεσα θα τα γυρίσετε και ανάποδα για να ψηθούν και από την άλλη πλευρά.
Προσωπικά προτείνω να μην τα ψήσετε. Είναι καλύτερα να στεγνώσουν φυσικά και ας θέλoουν τον χρόνο τους. Με το ψήσιμο αλλοιώνεται λίγο (ελάχιστα) το χρώμα τους και επίσης λόγω της σόδας φουσκώνουν λιγάκι και ίσως να έχετε ρωγμές.
Τα μειονεκτήματα που σας είπα για τα ψήσιμο, είναι μηδαμινά αλλά αν θέλετε τα τέλεια λευκά και βελούδινα στολίδια, επιλέξτε να μην τα ψήσετε!

Η διασκέδαση αρχίζει με τα σχέδια και το βάψιμο! Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να ευχαριστηθούν τα παιδιά και να περάσουν δημιουργικά μερικές ώρες!


Κάντε τα σχέδιά σας με τα κουπ πατ και για επιπλέον σχέδια που λειτουργούν σαν σφραγίδες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εξαρτήματα από το κορνέ σας!


Βάψτε τα με τέμπερες, ακρυλικά, πασπαλίστε με χρυσόσκονες σε διάφορα χρώματα ή αφήστε τα λευκά μόνο με μια μικρή λάμψη από χρυσόκολλα. Αυτά είναι τα αγαπημένα μου!

φτιάξε τα καλύτερα και ολόλευκα χριστουγεννιάτικα στολίδια σου με σύμη σόδας

Δείτε και μια τσαχπινιά! Έκοψα ένα αστέρι και εσωτερικά άλλο ένα μικρότερο. Στο κενό που δημιουργήθηκε κόλλησα ένα κομματάκι σελοφάν. Υπάρχει σε διάφορα χρώματα στο βιβλιοπωλείο.
Το μικρότερο αστέρι γίνεται κι αυτό ένα στολίδι!

φτιάξε τα καλύτερα και ολόλευκα χριστουγεννιάτικα στολίδια σου με σύμη σόδας

Μπορούμε να χρωματίσουμε το ζυμάρι αν βάλουμε στην κατσαρόλα και λίγο χρώμα ζαχαροπλαστικής. Το δοκίμασα αλλά δεν έγιναν όμορφα. Εκείνη την δόση την έψησα όμως και δεν ξέρω αν από αυτό αλλοιώθηκε το χρώμα. Ίσως αν στέγνωναν φυσικά να ήταν καλύτερα. Αν δοκιμάσετε να μου πείτε και ότι απορίες έχετε να με ρωτήσετε!

Αυτή η ζύμη έγινε το αγαπημένο μου υλικό, τόσο που δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά πηλό. Με το ζυμάρι σόδας και κορν φλάουρ φτιάχνουμε τα καλύτερα χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια μας που είναι ολόλευκα και έχουν την αίσθηση του απαλού και του βελούδου όταν τ' αγγίζεις!

Αγαπημένα χειροποίητα στολίδια! Φτιάξτε τα, χαρείτε, διασκεδάστε με τα παιδιά σας!
Έρχονται Χριστούγεννα! Σας φιλώ με αγάπη ♥

(Δείτε και το δεύτερο μέρος για τα καλύτερα χριστουγεννιάτικα στολίδια με πολλές συμβουλές και πάρα πολλές ιδέες διακόσμησης των στολιδιών σας!)


169 σχόλια

  1. Τέλεια τα στολίδια σου!!!!!Μας βάζεις σε πειρασμό να δοκιμάσουμε τη ζύμη που πραγματικά φαίνεται βελούδινη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ρωτήσω...Λόγω της σόδας η οποία έχει μια λάμψη, λαμπυρίζουν καθόλου; Ωραία δείχνει και κάτασπρη όντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κική!Όχι,δεν λαμπυρίζουν από μόνα τους.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα σας, μπορώ να ρωτήσω ποσό καιρό κρατάνε τα στολίδια ?

      Διαγραφή
    3. Κρατάνε για πάντα!Εκτός κι αν σπάσουν.Δεν ζουζουνιάζουν και δεν μουχλιάζουν!

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά έγιναν καταπληκτικά τα στολίδια σας! Μπράβο Λαμπρινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λαμπρινή τέλεια τα στολίδια σου συν το γεγονός ότι μου έδωσες καταπληκτική ιδέα!!!!! Να είσαι πάντοτε καλά!!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με ενθουσίασες, έχω βρει πολλές ζύμες και είχα καταλήξει στην αλατοζύμη για να κάνω στολίδια με τα παιδιά (όχι δικά μου προς αποφυγή παρεξηγήσεων!) και χαίρομαι πολύ που δεν το έκανα ακόμη γιατί τελικά θα τα κάνουμε με αυτή τη ζύμη, φαίνεται εξαιρετική και το αποτέλεσμα άψογο! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα στολίδια σου! Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες και τη συνταγή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια ιδέα, κι ήρθε την κατάλληλη στιγμή! Ήμουν έτοιμη να φτιάξω τη γνωστή ζύμη με το αλάτι και το αλεύρι! Τα δικά σας έγιναν κάτι παραπάνω από υπέροχα, ιδιαίτερα τα λευκά με την ασημόσκονη!
    Και του χρόνου να είστε γερές κορίτσια να ξαναφτιάξετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελεια!!!! δειχνουν πολυ ομορφα!!!! καλα στολισματα και του χρονου με υγεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μ έχεις τρελάνει τώρα! Και πάλι! ΝΑΙ! Τι καταπληκτικά στολίδια είναι αυτά; Μετά μπορείς να τα βάψεις; Με τι μπογιές με τέμπερες, ακρυλικά;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kathy μου χρόνια πολλάαααα!!!
      Ναι ,μπορείς να τα βάψεις με ότι θέλεις!

      Διαγραφή
  11. Αχ βρε Λαμπρινη μου!!! Πριν απο λιγες μερες εκανα στολιδια απο ζυμαρι αλατιου και δεν πολυενθουσιασηκα!!! Απο την μια ειναι ξερα και απο τν αλλη νωπα..Τι κριμα να μην κανεις αναρτηση πιο μπροστα.ΤΟ κραταω ομως για του χρονου καλ ανα ιεμαστε!! Φαινονται υπεροχα πραγματικα και αυτο το ασπρο χρωμα ειναι τελειο!!!
    Μπραβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λαμπρινή τι φοβερά στολίδια είναι αυτά;;;Οχι πες μου είναι καλύτερα τα αγοραστά;;;Θα επιχειρήσω να τα φτιάξω.
    Να είσαι καλά καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΙΝΑΚΙ!!! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ,ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε ευχαριστούμε για τη συνταγη κ το tutorial!!!!!φαινεται καταπληκτική ζύμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φανταστικό το λευκό τους χρώμα και με το γκλίτερ τέλεια!!!
    Ευχαριστούμε για την συνταγή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λαμπρινή μου ,φανταστικά τα στολίδια σου , ασπρα κατασπρα και λαμπερά!!!!!
    Μπράβο σου , πριμένουμε και....τα άλλα που έχεις κατα νου!!!!!χαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ , ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΩ!!!
    ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ , ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να είσαι καλά που μας το έδειξες. Θα την προτιμήσω και εγώ αυτή τη ζύμη γιατί βλέπω πως γίνονται πολύ πιο όμορφα τα στολίδια.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλεια!!! Έγιναν πανέμορφα τα στολίδια σας! Και του χρόνου!
    Σίγουρα θα τη δοκιμάσω αυτή τη νέα συνταγή γιατί μ' αρέσει πολύ που είναι ολόλευκη η ζύμη και με τη λίγη λάμψη που τους έχεις δώσει είναι πανέμορφα!
    Να σε ρωτήσω κάτι; Εγώ χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τη γνωστή αλατοζύμη και έχω στολίδια ακόμα και 15ετίας που δεν έχουν πάθει τίποτα λόγω του αλατιού που δεν τα αφήνει ούτε να μουχλιάσουν ούτε να πιάσουν μαμουνάκια.
    Σ' αυτή τη ζύμη η σόδα τα συντηρεί το ίδιο; Μπορούμε να τα αποθηκεύσουμε λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαίρη.Τι να σου πω για την συντήρησή τους?Τα φτιάχνω πρώτη φορά!Νομίζω και ελπίζω ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.Διάβασα στα σχόλια του blog που πήρα την συνταγή, ότι έχουν στολίδια με αυτή τη ζύμη πολλά χρόνια,άλλωστε σκέφτηκα ότι γίνονται πολύ σκληρά ,όπως ο πηλός όταν στεγνώσει.Πώς να μουχλιάσει ή να σκουλικιάσει?
      θα δείξει στο μέλλον!!!

      Διαγραφή
  20. Την είχα δει κι εγώ αυτή την συνταγή στο pinterest και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα όπως κι άλλη μία με κανέλα αλλά δεν την έχω φτιάξει για να σου πω πάντως θα το δοκιμάσω!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι θαυμάσια όλα τα στολίδια. Με βάζεις σε πειρασμό να δοκιμάσω τη ζύμη.Το υλικό μου θυμίζει μπεζέδες, τόσο απαλό που δείχνει. Θα το δοκιμάσω. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφα! Και τα αγαπημένα σου τα λευκά είναι τέλεια μέσα στην απλότητα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να'ξερες σε τι μπελάδες με βάζεις! Αλλά οι μπελάδες σου είναι σκέτη γλύκα! Και πανέμορφα τα στολίδια σου! Φιλάκια και να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο Λαμπρινή μου έγιναν πολύ όμορφα και μπράβο που μας είπες για την συνταγή αυτή!!
    Με την αλατοζύμη ξετρελάθηκα οπότε θέλω οπωσδήποτε κάποια στιγμή να δοκιμάσω και αυτή τη συνταγή.
    Ευχαριστούμε πολύ και καλή εορταστική συνέχεια σε όλη την οικογένεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φοβερά! Μας ξεσήκωσες πάλι, να δοκιμάσουμε καινούργια πράγματα...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είσαι απίθανη !
    Θα φτιάξω και εγώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φοβερή ιδέα βρήκες! Θα το δοκιμάσω σίγουρα! Φθηνή και σίγουρη λύση!
    Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Το κατάλευκό τους χρώμα με κέρδισε. Με έβαλες σε μεγάλο πειρασμό!!!! Ευχαριστούμε για τη συνταγή. Και του χρόνου με υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φοβερά γίναν τα στολιδάκια σου!!!!Οι συμβουλές και φυσικά η "συνταγή" εξαιρετικές! Σε ευχαριστούμε πολύ! Αν βρω χρόνο λέω να το επιχειρήσω...και θα σας δείξω και φωτογραφίες! :)
    Καλές γιορτές εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ειναι πανεμορφα! ειδικα αυτα τα λευκα που λαμπυριζουν! ειναι με τη χρυσοκολλα που ανεφερες? μπορεις να με κατατοπισεις που θα τη βρω, αν ειναι ακριβη, και πως ακριβως την εφαρμοζεις για αυτα τα στολιδια?
    μαριαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαριάννα!Η χρυσόκολλα είναι κόλλα με γκλίτερ και υπάρχει σε διάφορα χρώματα.Θα την βρεις σίγουρα σε βιβλιοπωλείο.Θα βάλεις μια μικρή ποσότητα στο στολίδι σου και θα την απλώσεις με το δάχτυλο.Ούτε πινέλο δεν χρειάζεται!Έτσι θα το αφήσεις να στεγνώσει και έτοιμο!Δεν είναι ακριβό 1 με 2 ευρώ ανάλογα την μάρκα και την ποσότητα.Υπάρχουν και συσκευασίες πολύ οικονομικές με πολλές χρυσόκολλες μαζί και συμφέρει!

      Διαγραφή
  31. εξαιρετικη συνταγη!και την πετυχες !!!ειναι γνωστη και ως κρυα πορσελανη!
    ομολογω πως με παρακινεις να την ξανακανω!
    τα στολιδια σου εγιναν πραγματικα ονειρεμενα!!και το γκλιτερ που εβαλες του εδωσε την απαραιτητη διακριτικη λαμψη.!πολλα φιλια Λαμπρουκα μου
    (στη δικη μου συνταγη ελεγε να βαζω και κρεμα νιβεας στο σακουλακι για να διατηρηθει ελαστικη.....εσυ εβαλες?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισιρλούκα μου!!!Πόσο χαίρομαι που είδες αυτήν την ανάρτηση!!Δεν ήξερα ότι την λένε κι έτσι και χαίρομαι πολύ που την ξέρεις κι εσύ αυτήν την συνταγή!Για νιβέα δεν έλεγε ,δεν το έκανα.Δηλαδή εννοείς ότι αντί για κορν φλάουρ στο μπολάκι, βάζεις την κρέμα?
      Πάντως δεν ξεράθηκε καθόλου,ήταν το ίδιο ελαστική όπως την ώρα που την έφτιαξα!
      Πολλά φιλιά Μισιρλούκα μου!!

      Διαγραφή
    2. εγραψα σχολιο πριν αλλα νομιζω οτι εξαφανιστηκε...χαχαχαα......ελεγα λοιπον οτι η συνταγη που ειχα δοκιμασει ηταν σα την δικη σου απλα προσθετα και νιβεα.
      Αφου ομως εσενα πετυχε χωρις αυτην ....θα την ξανακανω με την δικη σου συνταγη!!!!ολεεεεεε φιλικια και παλιιιιι

      Διαγραφή
  32. καλε αυτα σου ερχεται να τα φας...τελεια ειναι!!!και για αλλες κατασκευες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ενταξει θα το παραδεκτω! ημουν σκατα μεχρι τωρα αλλα με ξεσηκωσες! δεν ηθελα ουτε αναρτηση ουτε σχολιο να κανω πουθενα για να μην φανει η μαυριλα αλλα σαν να ισιωσα λιγο

    δεν κρατιεμαι να το δοκιμασω!!!
    τα στολιδια σου απλα ζηλευτα!!!

    φιλια πολλα και σ ευχαριστω για το ψυχικο ανεβασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λαμπρινη ειχα κανει αυτην την ζυμη πριν πολλα χρονια και ελεγε να βαλεις και 1 κουτ σουπας λαδι
    η αληθεια ειναι οτι εγω δεν εβαλα αλλα τα στολιδια ειχαν διατηρηθει για πολλα χρονια
    τα δικα σου ειναι πολυ ομορφα και με βαζεις στα αιματα να ξαναφτιαξω για να δημιουργησουμε μαζι με τον εγγονο μου
    καλες γιορτες να περασεις και καλες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φαίνονται τόόόσο όμορφα!!!Μπράβο Λαμπρινούλι μου και του χρονου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι θα γίνει Λαμπρούκα; Εσύ θα γράφεις κι' εγώ θα ετοιμάζω κατσαρόλες στο πι και φι;
    Με ξεσήκωσες κορίτσι!!!! Στη φωτό που έχεις τη ζύμη στο χέρι, φαίνεται σαν ολομέταξη!!!!!!
    Αααα, ώστε αυτή είναι η κρύα πορσελάνη!!!! Μμμμμμάλιστα......
    Ευχαριστούμε πολύ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κι εγώ πέρυσι είχα κάνει τα στολίδια μου με αλατοζύμη... Έλεγα να μην κάνω άλλα, μου έβαλες όμως ιδέες με αυτή σου την ανάρτηση!! Μου άρεσε πολύ το κατάλευκο χρώμα της ζύμης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πραγματικά συγκλονιστικό αποτέλεσμα γλυκιά Λαμπρινή....Μα τι πανέμορφα.Και οι Χριστουγεννιάτικες αλλαγές σου επίσης μαγικές...Αλλαξε η εικονα έρχονται λοιπόν Χριστούγεννα κι έχεις αρχίσει τα θαύματα κοπελιά μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Wow!! Υπέροχα φαίνονται, Μάλλον θα τα δοκιμάσω κι εγώ!!! Μπράβο Λαμπρινή! Έγραψες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. την έκανα τη ζύμη πραγματικά ονειρεμένη. Βελούδινη και κάτασπρη
    Όμως δε γίναν αρκετά σκληρά...πολύ πιο μαλακά απο τον air dry πηλό
    και σπάνε εύκολα

    πόσο σκληρά θα έπρεπε να γίνουν?

    ευχαριστώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρίνα.Δεν καταλαβαίνω γιατί παρέμειναν μαλακά...Είτε τα ψήσεις είτε όχι,θα έπρεπε να σκληρύνουν εντελώς.Μήπως ήταν πολύ λεπτά που έσπασαν?Αν θέλεις ενημέρωσέ με πάλι.

      Διαγραφή
  41. Καλημέρα Λαμπρινή, φαίνονται τέλεια!! Το απόγευμα σκέφτομαι να δοκιμάσω κι εγώ.. Πόσα στολίδια περίπου σου βγάζει η μία δόση;

    Ευχαριστώ
    Μάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μάρα.Εξαρτάται από το μέγεθος των στολιδιών.Σίγουρα όμως θα βγάλεις στολίδια που θα γεμίσουν μια λαμαρίνα του φούρνου.Δεν είναι πολλά αν θες να γεμίσεις ένα δέντρο αλλά για συμπλήρωμα νομίζω είναι καλή η μια δόση.Πες μου αν σου πέτυχαν,θα χαρώ πολύ!

      Διαγραφή
  42. Τα δικά μου τελικά σκλήρηναν αρκετά...
    μάλλον έφταιγε η υγρασία του σπιτιού
    θέλανε τελικά 4 24ωρα γεμάτα.
    τώρα είναι μια χαρά...
    Μάλλον πρέπει να ξαναφτιάξω 2-3 δόσεις ακόμα

    ευχαριστώ πολύ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Είναι πανέμορφα τα στολιδάκια αυτά, τα λάτρεψα! Και το δέντρο σας. Μ΄αρέσει πολύ που τα φτιάχνεις όλα εσύ! Μπράβο κοριτσάκι μου, τι ταλέντο!!
    Μάλιστα σήμερα ένα πουλάκι μου σφύριξε ότι ήρθε δέμα στ' όνομά μου...Χμμμ ανυπομονώ!! Ευχαριστώ εκ των προτέρων Λαμπρούκα μου, ευχαριστώ πολύ! Ήταν τόσο ξαφνικό και μου 'έωσε τόση χαρά!
    Θα σου γράψω όταν το παραλάβω!
    Να χαίρεσαι την Στεφανία σου, πάντα γερή και τυχερή!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είναι τέλεια! Συγχαρητήρια! θέλω κι εγώ να φτιάξω!!!!!!!!!!!!!!!!
    Έχω χρόνο? .................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Την είχα δει κάπου αυτή τη συνταγή αλλά με παραξένεψε η σόδα.....σκέφτηκα ότι θα φούσκωναν στο φούρνο....κι έτσι προτίμησα τον παλιό τρόπο με το αλάτι και το αλεύρι.....σου έχω όμως εμπιστοσύνη και θα προσπαθήσω να τα δοκιμάσω κι αυτά! Αν προλάβω βέβαια με τόσα που έχω να κάνω.....πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λαμπρινη καλώς σε βρηκα!!Πω!πω! τη συνταγή ειναι αυτη!!!!Τα στολίδια σου μ΄αρεσουν που είναι καταλευκα .
    Σ΄ευχαριστώ που μας εδωσες τη συνταγή,τρέχω να την δοκιμάσω!!!!
    Να΄χεις ενα καλό Σ/Κ,φιλιά, Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γεια σου Λαμπρινή! Χθες βράδυ τα έφτιαξα τα στολίδια και τα έχω αφήσει να στεγνώσουν. Ακόμα είναι μαλακά και μάλλον θα πάρουν ακόμα μέρες για να στεγνώσουν τελείως, αλλά δεν πειράζει, θα περιμένω. Η δική μου απορία είναι η εξής: Ενώ στην αρχή η ζύμη ήταν τελείως λευκή, τώρα έχουν σκουρήνει. Έχουν γίνει γκριζορόζ! Θα ξαναγίνουν λευκά όταν στεγνώσουν τελείως φαντάζομαι ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γκριζορόζ????
    Θέλω να ελπίζω πως όταν στεγνώσουν θα είναι λευκά όπως όταν έφτιαξες την ζύμη..Δεν ξέρω γιατί πήρε αυτό το χρώμα,ειλικρινά.Ίσως επειδή ήταν ακόμα υγρά,νωπά...δεν ξέρω.Αν τα έψηνες θα υπήρχε απάντηση γιατί ίσως να τα είχες βάλει σε δυνατό φούρνο ή όπως αναφέρω το χρώμα με το ψήσιμο αλλάξει λίγο.Ελπίζω να σου στέγνωσαν είδη(προτείνω να τα βάλεις σε ζεστό μέρος)και να είναι όπως πρέπει!Θα περιμένω να μου απαντήσεις για να μάθω τ'αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από μόνα τους δεν στέγνωσαν ποτέ, αλλά μετά απο περιπέτεια που γράφω στην ανάρτησή μου, πέτυχαν ..... στο λίγο διαφορετικό ! Ευχαριστούμε πάντως, θα τα ξαναφτιάξουμε, αλλά μάλλον Αύγουστο, για να έχει ζέστη και να στεγνώσουν !
      Φιλιά

      Διαγραφή
    2. Αχ μωρέ..τα είδα και δεν πίστευα στο χρώμα που έβλεπα...Δεν έχω ιδέα τι μπορεί να φταίει που δεν έγιναν λευκά,ειλικρινά.Όσο για το στέγνωμα δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω γιατί δεν στέγνωσαν ούτε σε μία αλλά ούτε και σε δύο μέρες...Λογικά θα έπρεπε να γίνουν σαν πέτρα.Λυπάμαι που παιδεύτηκες τόσο πολύ και μπράβο σου που τελικά τα συμμόρφωσες και δεν τα πέταξες στα σκουπίδια. Παρόλη την ταλαιπωρία τους,έγιναν πολύ όμορφα χάρη σε σας που τα διακοσμήσατε!
      Αλλά αν σε δω και τον Αύγουστο να φτιάχνεις χριστουγεννιάτικα στολίδια θα τρελαθώ!!!!!χαχαχα
      Καλή συνέχεια γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  49. δυστυχώς χτες έκανα μια αποτυχημένη προσπάθεια! Απογοητεύτηκα αλλά θα ξαναδοκιμάσω με την νηπιαγωγό του γιου μου στο σχολείο! Η ζύμη τριβότανε! Μάλλον κάτι λαθος έκανα στην δοσολογία!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κathy μου πολύ λυπάμαι γι'αυτό.Πιστεύω κι εγώ πως κάτι έγινε λάθος στην δοσολογία ή στην κατσαρόλα.Μήπως το έβγαλες νωρίτερα πριν πήξει πολύ καλά και έμεινε αραιή η ζύμη χωρίς να προλάβει να γίνει μια μάζα?Για την δοσολογία θα μετρήσεις με την ίδια κούπα όλα τα υλικά.Ελπίζω να έχεις καλύτερα αποτελέσματα άμα την ξαναφτιάξεις.

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν, σήμερα την ξαναέφτιαξα για τα νήπια του μικρού! Είχα πει στην δασκάλα για την συνταγή σου και της πρότεινα να την ετοιμάσω και να τους βοηθήσω να την φτιάξουν! Αυτή την φορά πέτυχε τέλεια! Κάτι μάλλον είχα κάνει με την δόση στην κατσαρόλα! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν! Αύριο που θα στεγνώσουν θα τα στολίσουν με χρυσόσκονη! Τους έφτιαξα και αυτά με κανέλα της Ελπίδας!
      Ευχαριστώ πολύ ! Kathy by anthomeli

      Διαγραφή
    3. Κατερίνα μου πολύ χαίρομαι που πέτυχε!Ελπίζω να στεγνώσουν και γρήγορα γιατί ακούω παράπονα πως αργεί στο στέγνωμα.Ίσως φταίει ο καιρός που έπιασαν τα κρύα...τι να πω!Περιμένω και πάλι εντυπώσεις.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Στο σχολείο του μικρού σήμερα το πρωί πήγα και τα είδα είχαν στεχνώσει! Τα είχα κάνει όμως λεπτά σχετικά για να φτάσουν για όλα τα παιδιά!
      kathy by anthomeli

      Διαγραφή
  50. Γεια σου Λαμπρινή μου!Θέλουμε να φτιάξουμε στο σχολείο χριστουγεννιάτικα στολίδια και σχεδίαζα να τα κάνω με αλατοζύμη μέχρι που είδα αυτή την συνταγή.Φαίνονται τέλεια! Πες μόνο σε παρακαλώ!Πόσα στολίδια βγάζει περίπου αυτή η δοσολογία γιατί είμαστε και πολλοί!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αρετή.Όπως είπα και στην Μάρα παραπάνω εξαρτάται η ποσότητα από το μέγεθος ή το πάχος αλλά θα γεμίσεις στολίδια σίγουρα μια λαμαρίνα του φούρνου.Υπολογίζω,(γιατί δεν μέτρησα η χαζή για να ξέρω ακριβώς...)ότι πρέπει να ήταν περίπου 40 κομμάτια.Σίγουρα θα θες διπλή δόση αλλά και 3 να κάνεις και περισσέψει μπορείς να την φυλάξεις για κάτι άλλο.Καλύτερα να περισσέψει παρά να θες να ξαναφτιάχνεις!!Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Εξαρτάται από το μέγεθος! Εμείς στο σχολείο του μικρού φτιάξαμε με μία δόση λεπτά σχετικά στολίδια και με μικρά κουπάτ! Για μία τάξη χρειάζεται τουλάχιστον 2 δόσεις!
      kathy by anthomeli

      Διαγραφή
  51. Πανέμορφα!!Καλές γιορτές με αγάπη και δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δεν έτυχαν ΠΕΤΥΧΑΝ!
    Φανταστικά τα στολίδια ζύμης, πολυτελέστατα και συνάμα απλά στον τρόπο κατασκευής!
    Καλές γιορτές και πολλές δημιουργίες!!!!
    Φιλιά
    Βίκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. kalimera sas einai teleia ta stolidia thelo na ftiakso k egw me tthn kori mou alla exw 2 apories..1 aporia pote na kano ths trupes otan exei stexnosi to uliko?k h 2 aporia einai pote na valo thn xrisoskoni otan ftiaxno to sxedio k na to afiso meta na stexnosi??euxaristo ek to proteron

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις τρύπες πρέπει να τις κάνεις πριν στεγνώσουν τα στολίδια,αμέσως μόλις βγάλεις το σχέδιο.Θα τα ζωγραφίσεις ή θα βάλεις χρυσόσκονη αφού στεγνώσουν.Καλή επιτυχία και να μου πεις εντυπώσεις!!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. molis ta eftiaksa k einai polu lampera les k evala xrisoskoni twra ta exw pano sto pagko me ti ladokola na stexnosoun,mhpos na ta valo panw sto kalorifer gia na stexnosoun poio grigora?

      Διαγραφή
  54. θα σου έλεγα να τα βάλεις δίπλα το καλοριφέρ και όχι από πάνω μήπως στραβώσουν αν δεν στεγνώσουν ομοιόμορφα.Η ζεστασιά κοντά στο καλοριφέρ θα είναι αρκετή για να στεγνώσουν.Μετά από λίγες ώρες να τα γυρίσεις κι από την άλλη πλευρά.
    Άντε ,καλή επιτυχία εύχομαι!!!Μακάρι μέχρι το πρωί να έχουν στεγνώσει εντελώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. prin ligo ta eftiaksa k ta evala sto kalorifer na stexnosoun fenonte uperoxa..makari na ginoun vraia k na ta baloume sto dentraki mas..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. συγχαρητιρια σε παρακολουθω εδω και 2 μηνες εισαι απιθανη. καλα χριστουγγενα να χαιρεσαι την οικογενεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ta zografisa einai teleiaaa alla tha ksanakano giati vgikan ligo lepta tha prospathiso na valo foto..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Απαντήσεις
    1. Έντάξει,είναι ότι περίμενα να δω!Επιτυχία ε??Μπράβο κοριτσάκι ,χαίρομαι πολύ!
      Αλλά και το δέντρο σου είναι καταπληκτικό!Τι υπέροχες μπάλες είναι αυτές παιδί μου?και το αστέρι στην κορυφή!Έχεις γούστο!!!
      Και του χρόνου να είσαι καλά!Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
    2. na se kala..k kali xronia k se sena gia to dentro evale k o antras to gpusto tou. to sundiasame etsi to dentro oste na teriazi k me ta epipla..na eisai kala na mas dixneis k alles teteies orees ideees!!

      Διαγραφή
  59. Καλησπέρα, πως μπορούμε να τα ενώσουμε μεταξύ τους τα στολίδια ? η ατλακολλ τα κολλάει ?
    Ευχαριστώ Σοφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφία.Νομίζω πως θα κολλήσουν με ένα παχύ στρώμα ατλακόλ.Δεν έχεις να χάσεις τίποτα να δοκιμάσεις αλλά θα πρότεινα και την ζεστή σιλικόνη που είναι βέβαιο ότι θα τα κολλήσει με 2,3 σταγόνες(εννοείται να έχουν στεγνώσει εντελώς πρώτα) και τελειώνεις πιο γρήγορα.
      Αλήθεια,τι ετοιμάζεις?Τα έφτιαξες και τα κάνεις διπλά?Μμμμ μήπως να τα δω κι αυτά γιατί έχω περιέργεια??χαχα
      Καλή επιτυχία και καλές γιορτές να έχεις!

      Διαγραφή
  60. Καλησπέρα, ευχαριστω πολυ για την άμεση απάντηση σου.
    Αν προλάβω σκέφτομαι κάτι σε 3D ή χιονανθρωπακια,
    στην σκέψη μονο να μην μείνω...
    Σιλικονη δεν έχω αλλα με την πρώτη ευκαιρία στο μεγάλο πολυκατάστημα... Θα παρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλησπέρα Λαμπρινή..
    Μπορώ να ρωτήσω και εγώ κάτι αν και είναι κάπως αργά αλλά....
    Σε περίπτωση που δεν τα χρησιμοποιήσουμε αμέσως,τι κάνουμε..??
    Το τυλίγω και το βάζω στο ψυγείο η το αφήνω έξω το ζυμάρι..

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γεια σου Μαρία.Νομίζω ότι δεν πρέπει να το βάλεις στο ψυγείο.Πιστεύω ότι μπορεί να μείνει έξω αλλά καλά τυλιγμένο σε μεμβράνη και μετά σ'ένα μπολ που να κλείνει αεροστεγώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΤΕΛΕΙΟ!!ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ Κ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!ΘΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΩΣ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΥ ΦΤΟΙΑΧΩ!!ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τέλειο το ζυμάρι! μπράβο! δεν ξέρω γιατί αλλά εδώ και μια εβδομάδα μ'έχει πιάσει μια νοσταλγία για τα Χριστούγεννα αποφάσισα λοιπόν να ξεκινήσω από τώρα τα στολίδια παρέα με την μικρή μου κόρη! αν το καλοσκεφτούμε δυο μήνες και κάτι έμειναν για να στολίσουμε το δέντρο! σήμερα λοιπόν κάναμε με την κόρη μου το πρώτο μας ζυμάρι και σιγά σιγά θα αρχίσουμε τα στολίδια! αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι: θα αντέξουν τα στολίδια αυτά μέχρι τα χριστούγεννα ή η νοσταλγία αυτή δεν θα μου βγει σε καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη που άργησα τόσο να απαντήσω...Βέβαια τώρα φαντάζομαι ότι θα τα έχεις είδη φτιάξει και θέλω να μάθω πως σου έγιναν και αν στέγνωσαν γρήγορα!!!Το σίγουρο είναι ότι θα αντέξουν όπως θα άντεχε και ένα στολίδι από πηλό.Το υλικό είναι σκληρό και δεν παθαίνει τίποτα.Θα περιμένω να μου πεις εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  65. Λαμπρινή μου τέλειο το ζυμάρι! τα στολίδια έγιναν φανταστικά! σ΄ ευχαριστούμε πολύ που το μοιράστηκες μαζί μας! σήμερα θα κάνουμε και άλλα με την μικρή μου! στέγνωσαν πολύ γρήγορα, βέβαια δεν ξέρω τώρα που χάλασε κάπως ο καιρός τι θα γίνει! όσο για το ροζ γκρι χρώμα που αναφέρθηκε σε παλαιότερη ανάρτηση επειδή το έπαθα κατάλαβα οτι έκαψα αρκετά το κορν φλάουρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλησπέρα.Δυστυχώς και σε εμένα βγήκαν γκρι-ροζ.Μόλις το έβγαλα από την κατσαρόλα η ζύμη ήταν λευκή με μια μικρή γυαλάδα,επειδή έβαλα και βανίλια μέσα.Την έβαλα σε γυάλινο μπολ σκεπασμένη με νωπή πετσέτα αλλά μετά από 2+ η ζύμη ήταν γκρι-ροζ.Την έπλασα αλλά τίποτα.Ελένη-Χρύσα τι εννοείς όταν λες οτι έκαψες αρκετά το κορν φλάουρ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω(αυτό ίσως εννοεί και η Ελένη Χρύσα)ότι άφησες περισσότερη ώρα το ζυμάρι στην κατσαρόλα.Από την στιγμή που βλέπουμε ότι πήζει,πρέπει να το βγάλουμε αμέσως από την φωτιά.Αν μου έλεγες ότι από το ψήσιμο σου άλλαξε χρώμα θα το καταλάβαινα γιατί μου έτυχε κι εμένα.Το αναφέρω κιόλας.Αλλά από την πρώτη στιγμή να γίνουν γκρι ροζ...Μάλλον κάτι φταίει από την κατσαρόλα.
      Ελπίζω να μην το πέταξες και να πήγε και ο κόπος σου και τα υλικά σου χαμένα...Φτιάξε ότι θες και μετά βάψε τα.
      Αν θες ενημέρωσέ με πάλι.

      Διαγραφή
  67. Kalimera kai polla sigxaritiria gia ta stolidia sou!Einai kiriaki 9:00 iora to proi kai xekinisa na ta kano kai go ta stolidia sou ta opoia ta meletao mia evdimada tora.Ekana to zimari opos to deixneis stis foto alla otan egine mesa stin katsarola den mporesa na to piaso me to xeri mou gia na to valo mesa sto taper giati itan zesto opote to erixa etsi mesa me tin koutala.Diladi den to eplasa sto xeri mou gia na ginei mia mpala kai na to valo mesa sto taper.Tha iparxei kapoio provlima meta?tora vasika perimeno gia na kriosi kata tis 11:00logika tha einai etoimo gia na ftiaxo ta stolidakia mou.FIlakia polla
    Athens Kon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Athens Kon,δεν νομίζω να υπήρχε πρόβλημα με αυτό.Τώρα βέβαια θα το ξέρεις κι εσύ..άργησα πολύ να απαντήσω,συγνώμη.Πες μου πως σου έγιναν αν δεις το μήνυμα!Φιλιά

      Διαγραφή
  68. Καλησπέρα!Πολύ όμορφα τα στολιδια σου!!Έκανα και εγω περσυ με αλεύρι και αλάτι όμως με την υγρασία(παρόλο που έβαλα και περισσότερο αλάτι απο οτι έλεγε η συνταγή)διαλύονταν απο κάποιες μέρες και μετά.Με τη συνταγή αυτή δεν υπάρχει τέτοιο προβλημά??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εδώ άργησα ν'απαντήσω...κι εσύ θα ξέρεις είδη το αποτέλεσμα.Αλλά όχι,δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.Το ζυμάρι γίνεται συμπαγές και όταν στεγνώσει το στολίδι θα σκληρύνει εντελώς.Πώς σου βγήκαν?Θα ήθελα εντυπώσεις!!Ευχαριστώ και συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση!

      Διαγραφή
  69. kalispera ekana simera ta stolidakia kai ksetrelathika!! ti teleio zimaraki einai auto?? tha ithela mono na se rotisw aurio pou tha parw ta ilika gia na ta vapsw dioti emena to dedraki mou einai leuko,eriksa,teberes thelei gia vapsimo kai o ti na nai opws nerobpogiades? na sai kala!! kales giortes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάααρα πολύ που σου πέτυχαν!Μπορείς να τα βάψεις με ότι θες,δεν υπάρχει πρόβλημα σ'αυτό.Τα έψησες ή τα άφησες να στεγνώσουν από μόνα τους?Ευχαριστώ πολύ και σε σ'ένα καλές γιορτές!!

      Διαγραφή
  70. ta afisa mona tous alla apo xthes to apogeuma den mou exoun stegnwsei kai apo tis duo meries..simera evala deyteri dosi.. mexri to allo savvato pou tha mazepsw paidia kai anipsia kai vafimo tha xoun stegnwsei pou tha paei!!!! pados einai teleia i zimi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φοβόμουν αυτό...αν και δεν ξέρω που μένεις,αλλά αυτές τις μέρες έχει τρομερή υγρασία και είναι όλα μούσκεμα μέσα κι έξω από το σπίτι...πώς να στεγνώσουν κι αυτά τα καημένα?Κάνε υπομονή και αν έχεις κάποιο μέρος με θέρμανση,βάλτα κοντά.Θα στεγνώσουν πάντως και θα γίνουν πολύ όμορφα!

      Διαγραφή
  71. Εχω ξετρελαθει με την ιδεα σου και την συνταγη σου .... ψαχνω εδω και καιρο τροπο να φτιαξω διαφορα στολιδια (οχι μονο για χριστουγεννα), αλλα βλεπω πολλα ελλατωματα και δυσκολιες στον πηλο και στον γυψο.
    Σε αυτο που εφτιαξες βλεπω τα αποτελεσματα που θελω.... το λευκο ειναι σιγουρο και φαινεται, με ενδιαφερει ομως να εχουν σκληροτητα και αντοχη.
    Σε ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Από την στιγμή που θα στεγνώσουν εντελώς,η αντοχή είναι βέβαιη!Εξαρτάται και από το πάχος του κάθε στολιδιού,δηλαδή αν είναι πολύ λεπτό θα είναι και πιο εύθραυστο,αυτό εννοείται.Από την άλλη,αν έχει πολύ μεγάλο πάχος θ'αργήσει να στεγνώσει.Βρες το κατάλληλο πάχος και βάλε τα όλη νύχτα σε ζεστό σημείο του σπιτιού.Να δοκιμάσεις και να μου πεις εντυπώσεις!
    Σ'ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινη εγιναν πολύ καλα ... σε ευχαριστω πολύ!
      Θελησαν περισσοτερο από ένα βραδυ για να στεγνωσουν αλλα ηταν λογικο γιατι τα εκανα παχια.
      Δυστηχως καποια μου στραβωσαν λιγο γιατι εκανα το λαθος να τα βαλω πανω στη σχαρα και όχι σε καποιο επιπεδο.
      Πες μου κατι, αυτό το ωραιο λαμπιρισμα που κανουν τα δικα σου με τι το εκανες???
      Εγω εβαλα κολλα με γκλιτερ αλλα σε χρωμα, αυτό τι είναι ασημι ????
      Όταν τα ετοιμασω όπως θελω θα σου στειλω φωτο να τα δεις !!!

      Διαγραφή
    2. Κόλλα με γκλίτερ έβαλα αλλά δεν είναι ασημί ούτε και πολύχρωμη.Το φως την κάνει να λάμπει σε διάφορα χρώματα.Δεν μπορώ αλλιώς να το εξηγήσω αλλά σύντομα θα σου την δείξω!Και φυσικά περιμένω φωτογραφίες,μην το ξεχάσεις!!

      Διαγραφή
    3. οκ ! θα σε πειραζε αν εβαζα τις φωτο από τα στολιδια που εφτιαξα στην σελιδα με τις δημιουργιες μου ???? εχω βαλει κι εγω την δικη μου πινελιά στην ωραια σου ιδεα !

      Διαγραφή
    4. Μα φυσικά,τι ρωτάς?Τα στολίδια σου στην σελίδα σου?????
      Στείλε μου ένα λινκ να τα δω κι εγώ!!!!

      Διαγραφή
    5. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1437899159763855&set=a.1433974853489619.1073741832.1425617284325376&type=1&theater

      Happy Moments by Fyllenia...... σε ευχαριστω ;)

      Διαγραφή
  73. Είναι καταπληκτική αυτή η ζύμη!Λαμπρινή μπράβο σου! Έκανα πέρσυ λίγα στολίδια σε σχήμα τάρανδου, ρόδι,αγιου βασίλη, χιονάναθρωπου και σαν αυτά που βλέπω στις φωτογραφίες σου Λαμπρινή. Τα άφησα να ξεραθουν πάνω στο καλοριφέρ (λίγο στράβοσαν αλλά και πάλι είχαν τη χάρη τους) τα έβαψα με ακριλικό και τα έστειλα αντί για κάρτες σε φίλους.Δεν πίστευαν πως τα έφτιαξα εγώ! Όσα κράτησα για μένα απο πέρσυ, με χαρά διαπίστωσα χθες πως δεν έπαθαν τίποτα! Φέτος λοιπόν λέω να φτιάξω διάφορα γούρια για τους φίλους μου. Κάθε χρόνο μαζευόμαστε και στολίζουμε μαζί το δέντρο και λέω έτσι με κάτι χειροπόιητο να τους ευχαριστήσω! Έχω όμως δυο ερώτησεις. Περίπου σε τι πάχος ανοίγεις το φύλλο για να κόψεις τα σχέδια; Και αν βάλω απο την αρχή στη ζύμη χρυσόσκονη, θα πετύχει;
    Ευχαριστώ πολύ για την έμπνευση που μου δίνεις!
    Στέλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου,εσύ μεγαλούργησες με τα σχέδια σου στα στολίδια και μπράβο!!!Πολύ χαίρομαι που φέτος τα ξαναέβγαλες και δεν είχαν πάθει τίποτα!Είσαι το πρώτο παράδειγμα γιατί ούτε εγώ τα έχω δει από πέρσυ που τα φύλαξα!!Το κατάλληλο πάχος πιστεύω ότι είναι 5 εκ.άντε και 4 εκ.Τα λεπτότερα δεν θα μου άρεσαν.Όσο για την χρυσόσκονη από πριν,είναι τρομερή η ιδέα σου αλλά δεν ξέρω να σου πω αν θα πετύχει.Νομίζω όμως πως όχι...μια δοκιμή θα μας πείσει και τις δύο οπότε ας ξεκινήσουμε τα πειράματα!!Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Λαμπρινή μήπως εννοείς 5 με 4 χιλιοστά και όχι εκατοστα. Γιατί 5 εκατοστά πάχος μου φαίνονται πολλά! Έχω το ζυμαράκι να κρυώνει. Αύριο θα σας πω εαν πέτυχε το πείραμα με τη χρυσοσκονη στη ζύμη. Μόνο που είμαι ανυπόμονη και δε νομίζω να περιμένω να περάσουν 2 ώρες!!!

      Στέλλα

      Διαγραφή
    3. Εκατοστά είπα????Πω πωωωωω.....Χιλιοστά εννοώ και σ'ευχαριστώ που το ανέφερες.Άμα τα φτιάξει κανείς 4-5 εκατοστά,καλύτερα να περιμένει 2 χρόνια για να στεγνώσουν!χαχαχα
      Η χρυσόσκονη στο ζυμάρι δεν έτυχε...πέτυχε!Θα δεις...!

      Διαγραφή
  74. Συγχαρητηρια για την συνταγη την εκανα το πρωι , όσο για την ζυμη βελουδινη, κατασπρη . θα ηθελα να σε ρωτησω όταν στεγνωσουν θα γινουν σκληρα σαν πετρα; εγω τα εβαλα στο ψυγειο παγωσαν τελεια αλλα όταν πήραν την θερμοκρασια δωματιου αρχισαν πάλι να γινονατο ευκαμπτα. να τα αφησω εξω τελικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,έξω να τα αφήσεις για να στεγνώσουν.Δεν θέλουμε να παγώσουν και φοβάμαι ότι τώρα θα έχουν περισσότερη υγρασία από πριν.Ίσως τώρα να θέλουν περισσότερο χρόνο για να στεγνώσουν αλλά κάνε υπομονή και αυτό θα γίνει!Ευχαριστώ!!!!!

      Διαγραφή
  75. Γεια σας και μπράβο!Είναι πανέμορφα!να ρωτήσω κι εγώ η άσχετη 2 πράγματα;1) Την τρυπούλα όπου θα περάσουμε την κλωστή πρέπει λογικά να την κάνουμε πριν στεγνώσει το στολίδι,αλλιώς θα σπάσει,ε; 2) Τη χρυσόσκονη με τι την κολλάμε επάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νατάσα.Ναι ,την τρύπα πρέπει να την κάνεις πριν στεγνώσει το στολίδι.Σε στεγνό στολίδι θα απλώσεις λίγη κόλλα(ότι κόλλα έχεις)και θα πασπαλίσεις με χρυσόσκονη.Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  76. άντε ξαδελφούλα πάλι θα με βάλεις σε πειρασμό να τρέχω για κατασκευές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Καλησπέρα Εντάξει η συνταγή τα σπάει! !!
    Μόλις πριν από λίγο τα τελειωσα και εχω αγωνια μέχρι να στεγνωσουν φαίνονται τέλεια!
    Αλεξανδρα
    Εγω έκανα το εξης σε μερικά σαν πείραμα έβαλα χρώμα ζαχαροπλαστικης και φαίνονται σούπερ! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Θα τα φτιάξω κι εγώ οπωσδήποτε! Εχει χάρη που δεν έχω τα υλικά αλλιώς θα ξεκινούσα απο τώρα! Δεν πειράζει όμως κι αυριο μερα ειναι... σε ευχαριστούμε που μας ξεσήκωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Καλησπέρα, μόλις έφτιαξα τη ζύμη και είμαι στη φάση κρυώματος ακόμα. Μια ερώτηση έχω όμως? όταν λες μιση κουπα μπεικιν και μια κουπα σοδα εννοεις διπλασια δοσολογια? γιατί εγω τα μέτρησα με ζυγαρια και έβαλα 500 γρ σοδα , 250 μπεικιν και 330 γρ νερό αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι βγαίνει όπως το δικό σου!!!! έκανα βλακειούλα λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα,δεν έχω μετρήσει σε γραμμάρια αλλά μόνο με κούπα τα υλικά μου.Οι δοσολογίες όμως που μου λες είναι σωστές οπότε δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.Η δόση που δίνω βγάζει περίπου 40 στολίδια.Πώς σου βγήκε το ζυμάρι και αμφιβάλεις γι'αυτό?

      Διαγραφή
  80. Καλημερα Λαμπρινη !!! Εγω επελεξα να φτιαξω την ζυμη σου οχι για Χριστουγεννιατικα στολιδια αλλα για να στολισω τις μπομπονιερες του γαμου μου !!! Αρωματισα την ζυμη με αιθεραια ελαια βανιλιας κ εφτιαξα καρδουλες οπου θα τις διακοσμησω με κορδελα δαντελας βεραμαν και μαργαριταρια ή στρασακια για τσαχπινια !!! Ευχομαι να αρεσουν σε ολους ! Επισης σκεφτηκα να κανω αρωματικα για την ντουλαπα μου κ τα συρταρια με τον ιδιο τροπο ....μολις τελειωσω με τις μπομπονιερες αυτο θα κανω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Καταπληκτικα για φυσικα δεντρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανάρπαστα θα γίνουν αυτά τα στολιδάκια με την ζύμη αυτή Λαμπρούκα μου μου μιλησε σήμερα η Χαρά γι αυτήν και με έστηλε ...εδώ να τα δω και ξετρελάθηκα.. αυτό που λέει η ανώνύμη φιλη απο πανω για να τους βάλει αρώματα για τις νουλαπες είναι και αυτή πολύ ομορφη ιδέα....εκτός απο στολιδια Χριστουγενιατικα το άρωμα ομως θα πρέπει να μπεί οταν τα πλαθουμε; να είσαι καλά και ευχαριστουμε για την ιδέα... να έχεις μια ομορφη εβδομαδα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Ρούλα!Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!Για το άρωμα που με ρωτάς,ναι στο πλάσιμο μπορούμε να βάλουμε κάποιο αιθέριο έλαιο αλλά δεν γνωρίζω αν θα αλλάξει το χρώμα του ζυμαριού...δεν το δοκίμασα αυτό,αλλά σε περσινό αφιέρωμα που έκανα με αυτό το θέμα,πρόσθεσα βανίλια άρωμα και το χρώμα άλλαξε σημαντικά,Δες εδώ το δεύτερο μέρος http://lamproukam.blogspot.gr/2013/11/blog-post_22.html και ότι δοκιμές κάνεις να με ενημερώσεις για το αποτέλεσμα!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  83. καλησπερα Λαμπρινη!! υπεροχα φαινονται τα στολιδια σου!! θα τα δοκιμασω σιγουρα! μια απορια εχω! υπαρχει περιπτωση αν δεν τα ψησω να χαλασουν? να μουχλιασουν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν θα μουχλιάσουν και στο λέω αυτό με σιγουριά γιατί έχω αυτά τα στολίδια δύο χρόνια και δεν έχουν πάθει τίποτα!

      Διαγραφή
  84. Kalispera kai apo mena loipon katapliktika einai ontws .... Lamprini mou an me tin zumi auti ftiaksw to xristougeniatiko spitaki les na petixei???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω δοκιμάσει να φτιάξω τίποτα άλλο πέρα από τα στολίδια που σας έχω δείξει!Φαντάζομαι ότι αν φτιάξεις ένα μικρό σπιτάκι και όχι με πολύ παχύ ζυμάρι θα πετύχει.Κοίτα μήπως είναι καλύτερα να φτιάξεις ξεχωριστά το κάθε τμήμα του σπιτιού(πλαινά,σκεπή κτλ)και μετά να τα κολλήσεις με κόλλα στιγμής.Να μου πεις νεότερα!

      Διαγραφή
  85. Καλησπέρα....κι εγώ την την έφτιαξα την ζύμη και έγινε πολύ ωραία....ολόλευκη...τα άφησα όλη νύχτα να στεγνώσουν αλλά την επόμενη μέρα μου ράγισαν όλα..τι μπορεί να έκανα λάθος...????
    Ποπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πόπη!Σκέφτηκα αμέσως 2 λόγους αν υποθέσουμε ότι πέτυχε το ζυμάρι από την κατσαρόλα και έκανες σωστά τις δοσολογίες.Μπορεί να ραγίσουν αν το στολίδια δεν έχουν το σωστό πάχος(είναι δηλαδή πολύ χονδρά)ή στέγνωσαν απότομα.Μήπως τα στέγνωσες όλη νύχτα πάνω σε θερμαντικό σώμα?Καλύτερα να στεγνώνουν κοντά στο καλοριφέρ αλλά όχι πάνω.Κανονικά θέλουν κάθε λίγες ώρες γύρισμα.Να βλέπουμε ότι έχει αρχίσει το στέγνωμα από τη μια πλευρά και μετά να το γυρίζουμε.Είναι κάτι από αυτά που διαπιστώνω?Ενημερωσέ με πάλι αν θες!

      Διαγραφή
  86. Καλησπέρα και πάλι Λαμπρινή...δεν τα έβαλα καθολου στο καλοριφερ ουτε καν κοντα.....ήταν λίγο χοντρά άλλα όχι υπερβολικά....δεν τα γυρισα καθολου όμως όλη νύχτα ...το μεσημέρι που γυρισα σπιτι ειχαν ραγισει....θα προσπαθησω σημερα πάλι....ευχομαι να πετυχουν......θα τα κάνω πιο λεπτά αυτη τη φορα...θα σας ενημερωσω .....καλό απόγευμα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Μπορούμε να κάνουμε και αποτυπώματα χεριού με αυτή τη ζύμη; Το έχετε δοκιμάσει; Θα τη δοκιμάσω όπως και να έχει, φαίνονται καταπληκτικά τα στολίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορούμε!Και χεράκια και πατουσάκια!!!Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή
  88. Καλημερα Λλαμπρινη μαλλον καποιο λαθος εκανα στη δοσολογια κ η ζημη μου τριβοτανε, την ξαναεβαλα στην κατσαρολα με λιγο νερακι και το αφησα παλι δυο ωρες ητανε σαφως καλυτερη εκανα τα σχεδιακια μου κ τωρα περιμενω να στεγνωσουν ελπιζω δηλ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου,δεν μου έτυχε ποτέ να τρίβεται το ζυμάρι...σίγουρα στη δοσολογία θα ήταν το λάθος,Ελπίζω να στέγνωσαν όμορφα χωρίς προβλήματα!

      Διαγραφή
  89. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΖΥΜΗ Κ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΣΠΡΟ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΠΕΖ ΤΟ ΒΛΕΠΩ..ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ?ΕΚΑΨΑ ΤΟ ΚΟΡΝ ΦΛΑΟΥΕΡ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. KALIMERA LAMPRINH MOLIS EKAN TO ZYMARAKI K KATI MALLON EKANA LATHOS DEN VGIKE KATASPRO OSO TO DIKO SAS.TI EKANA LATHOS?EKAPSA POLY TO KORN FLAOYER?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να έψησες περισσότερο από όσο έπρεπε το ζυμάρι στην κατσαρόλα ή να έβαλες κάποιο αρωματικό και να αλλοιώθηκε το χρώμα...δεν φαντάζομαι κάτι άλλο.Ελπίζω να πάει καλύτερα την επόμενη φορά!!Καλές γιορτές!!

      Διαγραφή
  91. Καλησπέρα τα έφτιαξα πέρσι στολιδια και σε κάποια κόλλησα βάση έκανα και τρύπες και έβαλα από ένα ρεσω τέλεια και φέτος θα τα φτιάξω για δωράκια. Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βίκη!Πολύ θα ήθελα να το δω μιας και δεν το έχω δοκιμάσει αυτό με ρεσό!Στείλε μου καμιά φωτογραφία!Καλές γιορτές και σε σ΄ένα!

      Διαγραφή
  92. Στεγώνουνε γρήγορα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. εμενα παλι κατα το στεγνωμα μου εκαναν ρωγμες....γιατι?.τι να κανω να τα επισκευασω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά μπορεί να φταίνε..Παίζει ρόλο το πάχος,το στέγνωμα,τα υλικά,ακόμα και το πόσο το άφησες στην κατσαρόλα(μπορεί να σκλήρυνε πολύ) Διάβασε τα σχόλια παραπάνω και μπορεί να καταλάβεις αν κάτι έκανες λάθος.Δυστυχώς δεν διορθώνονται από την στιγμή που θα στεγνώσουν και σκληρύνουν.Θα σου έλεγα να γεμίσεις τις ρωγμές με στόκο αλλά δεν ξέρω αν έχει νόημα...Στόλισέ τα με διάφορα διακοσμητικά και θα ομορφύνουν!

      Διαγραφή
  94. Γειά...
    Να ρωτήσω;
    Αυτή η χρυσoκολλα... Εχω ρωτήσει σε πολλά μαγαζιά και κανείς δεν την ξερει. Μήπως θα μπορούσα να τη ζητήσω κ κάπως αλλιώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήτησέ την κόλλα με γκλίτερ.Τα βιβλιοπωλεία ή τα μαγαζιά με είδη χόμπι έχουν σίγουρα!

      Διαγραφή
  95. πανέμορφα, θα ήθελα να μάθω πόσα περίπου κομμάτια βγαίνουν με μια δόση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. πρωτη φορα θα την κανω τωρα!!!φαινονται υπεροχα!!!εκανα ηδη τη ζυμη κ ξεκουραζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Μια ερώτηση αν και ξανα αναφέρθηκε σε σχόλιο πιο πάνω.... εκανα 2 φορες τη ζύμη και τρίβεται πάλι.... καμία συμβουλή;;;
    Να το ξαναβάλω στη κατσαρόλα με λίγο νερό;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Καλημερα,
    χρησιμοποιησα κορν φλαουρ για ν'ανοιξω τη ζυμη κ τωρα τα στολιδια μου εχουν γινει ασπρα γυρω γυρω κ δε καθαριζουν...κ τα εχω χρωματισει κιολας κ φαινονται ασχημα. Δοκιμασα με πινελακι και με λιγο νερακι αλλα κ στις δυο περιπτωσεις ξανασπριζουν...καμια προταση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λένα!Δεν μου έχει συμβεί αυτό πο λες..μήπως έβαλες πολύ κορν φλάουρ και κόλλησε στο ζυμάρι?Λίγο το θέλει για να μην κολλάει στο άνοιγμα ή στο κουπ πατ.Πάντως άσπρα θέλουμε να είναι,δεν ξέρω τι εννοείς όταν λες ότι ξανασπρίζουν...!Καλη επιτυχία την επόμενη φορά!

      Διαγραφή
  99. Καλησπέρα καλή χρόνια!!εγώ θέλω μα κάνω αποτύπωμα το χερακι κ το ποδαράκι του μωρού μου.πόση ποσότητα μου προτείνεις να φτιαξω?γτ μου φαίνεται πολύ η κούπα γι αυτά.ευχαριστώ πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιδανική αυτή η ζύμη για αποτύπωμα,πολύ καλή η ιδέα σου!Φτιάξε μια δόση και δεν θα σου φανεί μεγάλη η ποσότητα,θα το δεις.Το πολύ πολύ να φτιάξεις και μερικά στολιδάκια!Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    2. Λαμπρινή μου ευχαριστώ πολύ!! 💕

      Διαγραφή
  100. Λαμπρινη ειμαι αγγλια και βρηκα καλαμποκαλευρο κιτρινο.Θα γινει τιποτα εκτος απο το διαφορετικο χρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω φίλη μου να γίνει τίποτα εκτός απο αυτό που είπες κι εσύ!

      Διαγραφή
  101. ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ!!!!! Είσαι πάρα πολύ κατατοπιστική!!!! αναρωτιέμαι...μετά τις γιορτές...κρατάνε;;;; μπορώ να τα αποθηκευσω και για του χρόνου;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Καλησπερα...εκανα τη "ζυμη"κ δεν μου πετυχε.. παω να την πιασω κ τριβεται..μπορω καπως να τη σωσω? Την ειχα κανει κ το 20014 κ δεν εχουν παθει τιποτα τα στολιδια μας.δεν ξερω τη μπορει να πηγε στραβα.Ευχαριστώ ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Μπορώ να τη χρησιμοποιήσω για να κάνω βάση για ρεσώ ή επειδή θα ειναι πιο χοντρό αυτο το κομμάτι θα στεγνώσει...."ποτέ"? :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. καλημέρα η σόδα πλυντηρίου θα κάνει ή όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. μπορώ να χρησιμοποιήσω σόδα πλυντηρίου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι,δεν μπορείτε.Η σόδα πρέπει να είναι η μαγειρική που είναι σε μορφή σκόνης.

      Διαγραφή
  106. Καλησπέρα,

    Έχει δοκιμάσει καμιά σας να βάψει τη ζύμη μόλις κρυώσει με χρώμα ζαχαροπλαστικής από σωληνάριο...??
    Θα πετύχει? έτσι θα αποφύγω πινέλα και μπογιές και θα μπορέσουν τα παιδιά να τη δουλέψουν σαν απλή χρωματιστή πλαστελίνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Καλημέρα! Έχω την συνταγή αποθηκευμένη πολλά χρόνια και ήρθε η ώρα που την ξεθαψα! Όλα καλά... Μέχρι που ήρθε η ώρα για το στέγνωμα. Την επομενη μερα που το τσεκαρα ειχε κάνει ρωγμές. Πολλές. Βέβαια εγώ δεν έκανα στολίδια, αλλά αποτύπωμα. Θέλω να την ξαναδοκιμασω, μήπως όμως υπάρχει κάποια συμβουλή για να μην ξανακάνω το ίδιο λαθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή