Η τραπεζαρία!

Φτάσαμε στο τέλος...Σ' αυτήν την τελευταία αναφορά μου για το σπιτάκι μας στο βουνό,θα σας δείξω την τραπεζαρία,την πιο αγαπημένη μου γωνιά!

Όλη αυτή η προσπάθεια μου να αλλάξω αυτόν τον μικρό χώρο,μου αφήνει την απόλυτη ικανοποίηση ότι κατάφερα μέσα σε λίγο χρόνο και με πολύ λίγα χρήματα να μεταμορφώσω εντελώς αυτό το παραμελημένο σπιτάκι.Μου άφησε και κούραση,δεν λέω,αλλά πάει αυτή,πέρασε.Το αποτέλεσμα μετράει και η χαρά να το βλέπουμε και να το χαιρόμαστε!

Σας είχα πει ότι θα σας δώσω και το κόστος...Μετά βίας ξόδεψα 150 ευρώ!!Το μεγαλύτερο κόστος το είχαν οι μπογιές,λίγα μέτρα ύφασμα και κάτι ψιλοπράματα ήταν ότι χρειάστηκα ν' αγοράσω.
Τα έπιπλα όπως έχετε δει τα έβαψα όλα και μοιάζουν με καινούρια,ακόμα κι αυτά που δεν βάφονται!!
Μου είπε μια φίλη να το κατοχυρώσω..ΒΑΦΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΑΦΕΤΑΙ !
Γέλασα πολύ μ' αυτό!!
Πάμε λοιπόν να σας δείξω και τα τελευταία έπιπλα που πέρασαν από τα χέρια μου και που ολοκληρώνουν την τραπεζαρία μας!

Παλιές καρέκλες,από αυτές που τις βλέπεις πεταμένες και δεν κάνεις τον κόπο να τις μαζέψεις...

Λάθος!Εκτός κι αν είναι εντελώς κατεστραμμένες.Πήραμε τον κατάλληλο σπάγκο και τον αλλάξαμε γιατί ο προηγούμενος είχε λιώσει,τις έβαψα κόκκινες και με τα ανάλογα μαξιλαράκια,έγιναν σαν καινούριες!

Το τραπέζι ήταν πολύ γερό και μετράει πάνω από 100 χρόνια ζωής!
Το μόνο που είχε φθαρεί ήταν η φορμάικα από πάνω που είχε ξεκολλήσει στις άκρες της.
Μ' ένα κοφτερό μαχαίρι έκοψα αυτά τα κομμάτια και τα έβαψα κόκκινα όπως και ολόκληρο το τραπέζι.

Ο παλιός καναπές έμεινε ως έχει...ο μόνος που γλύτωσε αλλά μου άρεσε το καφέ χρώμα του.
Απλά του άλλαξα το ύφασμα και έγινε κι αυτός σαν καινούριος!
Του έχω αλλάξει και το ύφασμα στα μπράτσα αλλά μετά την φωτογράφιση..!
Στην γωνία που κάποτε εκεί βρισκόταν το βαρελάκι με το κρασί...που είχαμε και κάτι χρόνια να το γεμίσουμε...
Ο σκούφος του Αι Βασίλη του έλειπε...!
κόψαμε ξύλα και κάναμε ραφάκια. Τα έβαψα κι αυτά κόκκινα και στο κάτω μέρος έραψα ένα μικρό παραβάν για να αποθηκεύουμε εκεί διάφορα.Το κρεβάτι άλλαξε θέση αλλά αυτό το είδατε στην προηγούμενη ανάρτηση!Τα καινούρια κουρτινάκια μας ,μόνο καινούρια δεν είναι,γιατί το ύφασμα απλά υπήρχε κάπου καταχωνιασμένο...Μόλις το ανακάλυψα πήρα τόση χαρά γιατί ήταν αυτό που  ήθελα.
Λεπτό,φωτεινό και με μικρές πινελιές που να δένουν με τα υπόλοιπα!Εύρηκα!!!

Τα κορίτσια έβαλαν το χεράκι τους στην διακόσμηση.
Έβαλαν νερό σε μικρά μπουκαλάκια και το χρωμάτισαν με χρώμα ζαχαροπλαστικής!Τέλειο?

Τα καδράκια ταίριαξαν τόσο όμορφα στην τραπεζαρία!!
Και είναι τόσο εύκολο να τα φτιάξεις,με υλικά που όλοι έχουμε σπίτι μας!

Ο δίσκος!
Ένας παλιός και μαύρος δίσκος δεν ταίριαζε καθόλου εκεί μέσα γι' αυτό και μεταμορφώθηκε.

Δεν έγινε τίποτα το σπουδαίο αλλά μια δροσερή νότα την έδωσε,με λίγο βάψιμο,χαρτοπετσέτα και χρώματα!


Αυτό ήταν...Το σπιτάκι στο βουνό είναι έτοιμο,είναι χρωματιστό,περιποιημένο,καθαρό,φωτεινό!   Είναι έτοιμο να μας υποδεχτεί ,να περάσουμε εκεί όμορφες στιγμές,χαρούμενες,δίπλα στην φύση,παρέα με τους μικρούς,πιστούς μας φίλους!
Έτσι λοιπόν σήμερα,λέω να σας τους συστήσω και ξεκινώ με το αγόρι της παρέας...
Ο Ζάρκο!!
Σαν αρκουδάκι είναι!
Η Μάγια!

Τα υπόλοιπα 3 κουταβάκια,βρίσκονται είδη σε πολύ καλά χέρια,ειδικά στο ένα από αυτά έχω μεγάλη πρόσβαση...
Φυλάει το σπίτι της αδελφής μου,χαχαχαχα,είναι πολύ μικρούλης μωρέ ακόμα!!
Έχουν μεγάλη χάρη τα μικρούλικα,αλλά η μεγάλη μου αγάπη είναι η Σαβίνα!
Ναι,πιστή και υπάκουη,πάντα εκεί!!

Πήγα κοντά να την φωτογραφίσω,στάθηκε αλλά δεν με κοιτούσε,σαν να πόζαρε...Καλή μου!
Οι γάτες πάντα, πάνε και κολλάνε πάνω της,τι απίστευτο που μου φαίνεται αυτό...!

Οι γάτες είναι πολλές,δεν ξέρουμε πόσες,πρέπει να τις φωτογραφίσω όταν θα τρώνε όλες μαζί!
Υπό το βλέμμα του κόκορα!!
Και κουνελάκια!

Χαιρόμαστε πολύ να βρισκόμαστε εκεί αλλά δεν μπορούμε καθημερινά.
Την Κυριακή ο καιρός, λέει,θα είναι ανοιξιάτικος και εμείς ξέρουμε που θα είμαστε!!!!
Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για τα ενθαρρυντικά σας λόγια όλο αυτό το διάστημα της ανακαίνισης,που ήσασταν εδώ και παρακολουθούσατε με ενδιαφέρον την κάθε ανάρτηση που αναφερόταν στο σπιτάκι στο βουνό και που περιμένατε με χαρά να δείτε το επόμενο και το επόμενο κομμάτι αυτής της μεταμόρφωσης...
Μου δώσατε πραγματικά μεγάλη χαρά και σας ευχαριστώ!
Εγκαίνια λοιπόν και σας κερνώ γλυκάκι σοκολατένιο και λαχταριστό!


Καλό Σαββατοκύριακο!
Φιλιά.

38 σχόλια

  1. συγχαρητηρια!!προσωπικα θα εμενα μονιμα εκει για να μου φτιαχνει η διαθεση!!
    κ θα εδινα φιλια σ αυτα τα μουσουδια!!
    μπραβο μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι καταπληκτικο! το εκανες τελειο! αν και ειχα τις επιφυλαξεις μου στην αρχη για τα χρωματα του πρασινου και του κοκκινου υπο την εννοια οτι θα το σκουραιναν πολυ, τελικα το εκαναν τοσο ζεστο και θαλπωρικο!
    μπραβο σας!χαλαλι η κουραση, θα πηγαινετε και θα ξεκουραζεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο, χαρούμενο, πολύχρωμο και φιλόξενο καταφύγιο για χαλάρωση και εξορμήσεις στην φύση!!!
    Μπράβο Λαμπρινή μου! Τα κατάφερες υπέροχα !
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θα ήταν υπερβολή να πω, πως η συγκεκριμένη μεταμόρφωση ήταν από τις πιο όμορφες που έχουμε παρακολουθήσει διαδικτυακώς! Απέδειξες, πόσο εύκολα μπορεί κανείς να κάνει θαύματα, αρκεί να υπάρχει φαντασία και μεράκι! Να είσαι βέβαιη πως χαρήκαμε το σπιτάκι του βουνού λες κι ήταν δικό μας!
    Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.
    ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΡΥΒΩ.
    ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΚΟΥΡΑΣΤΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ...
    ΕΚΑΝΕΣ ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ.
    ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ, ΝΑ ΕΧΙΕΣ ΙΔΕΕΣ.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαστε απίστευτοι οικογενειακώς! Δημιουργήσατε ένα μικρό καταφύγιο, το οποίο είναι κουκλίστικο! Τα χεράκια σου το μεταμόρφωσαν πραγματικά! Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Τώρα μένει να το απολαύσετε όπως σας αξίζει!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρακολούθησα όλες τις αναρτήσεις σου σχετικά με τη μεταμόρφωση του σπιτιού στο βουνό.....!!
    Το αποτέλεσμα και συνολικά και μεμονωμένα στο κάθε αντικείμενο....υπέροχο!!
    Απλά Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΟ!
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ πολύ ωραίο... Ξερουμε που θα χανεσαι τα σαββατοκυριακα απο εδώ και πέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λαμπρινή μου χίλια συγχαρητήρια!!!
    Χαρά στο κουράγιο, την υπομονή, τη φαντασία σου, την εφευρετικότητα και τη μαστοροσύνη σου!
    Το σπιτάκι στο βουνό το μετέτρεψες όντως σε έναν χώρο πολύχρωμο, ζεστό και φωτεινό!
    Εύχομαι να περνάτε πάντα τέλεια εκεί!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΡΑΒΟ ΚΟΠΕΛΙΑ''


    ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ''ΦΟΒΕΡΟ''ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΞΕΙΣ'

    ΜΙΝΑ ΑΠΟ ΕΥΒΟΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανεμορφες οι δημιουργίες απο έναν" ΠΑΝΈΜΟΡΦΟ ΆΝΘΡΩΠΟ"!.Συνέχισε να λάμπεις...Οτι κάνεις έχει το καθένα την δική του μαγεία.Καλές απόκριες σε σενα και την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νομίζω η τραπεζαρία με τον καναπεδάκο έγινε η καλύτερη γωνιά του σπιτιού! Περιμένω και το έξω τώρα την Ανοιξη!!!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tι να πρωτοθαυμάσω... το σπιτάκι που έγινε γλυκύτατο, τα κουταβάκια-αρκουδάκια, τα κουνελάκια ή τα γλυκάκια τα σοκολατένια... ε λοιπόν! θέλω να έρθω στο βουνό για να πάρω καθαρό αέρα, θέλω ένα τέτοιο αρκουδο-κουταβάκι να το ζουπάω συνέχεια, και φυσικά θέλω να γλυκαθώ με ένα-δυο από αυτά τα κεκάκια! Τα θέλω όλα δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ κρίμα που τέλειωσε περίμενα πως και πως ανάρτησή σου υπέροχο έγινε το σπιτάκι είσαι φοβερή καλή ξεκούραση τώρα και απόλαυση θα μπαίνεις μέσα και θα το χαίρεσαι και θα το θαυμάζεις σίγουρα άξιζε εκατό τις εκατό ο κόπος σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απλά, τέλειο το μικρό σπίτι στο βουνό! Ενας χώρος που φέρνει, από τη μια άκρη στην άλλη, την υπογραφή σου! Τι να πω: τα χρώματα υπέροχα, ζεστά, φωτεινά !!!!
    Εύχομαι να περάσετε και άλλες υπέροχες στιγμές στο σπιτάκι σας!
    Καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις !!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λαμπρινή μου, (όνομα και πράγμα), τα κατάφερες τέλεια!!! Συγχαρητήρια κοριτσάκι μου! Οι μουσουδιτσες σου είναι τέλειες και τους βρήκες και ωραια ονόματα! Οσο για τις κόρες σου έχουν αρχίσει να φαίνονται απο ποιον έχουν πάρει...Να πω και τα ασχημα όμως.... χαχα σ έχω σε αγωνία? Το γλυκό τί το θες κάθε φορά και μου ανοίγεις την όρεξη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έγινε παραμυθένιο το σπιτάκι σας! Μπράβο Λαμπρινή μου, να είστε καλά όλοι να το χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tι όμορφο που έγινε το σπιτάκι σας!
    Χρωματιστό και πολύ χαρούμενο!
    Μπράβο σας!
    Να το χαίρεστε και να περνάτε υπέροχες στιγμές εκεί!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπραβο σας κοριτσακι μου ειναι υπεροχα ολα!!!!Να ειστε καλα να το χαιρεστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλορίζικο.... Καλορίζικο..... Σας εύχομαι από καρδιάς να το χαρείτε και να σας δώσει πολλή ευτυχία!!!!
    Λαμπρούκα, ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!!!! Στο έχω ξαναπεί; Ε, θα το λέω συνέχεια...... Μαγικό το έκανες!!!!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ στο "καινούριο" σπιτάκι στο βουνό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο, το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι υπέροχο!!! Η αλλαγή είναι θεαματική και όχι απλώς προς το καλύτερο, αλλά προς το πολύ πολύ καλύτερο!!! Κουράστηκες, Λαμπρινή, αλλά άξιζε και με το παραπάνω!! Να το χαρείτε το υπέροχο σπιτάκι σας κι εύχομαι μόνο όμορφες στιγμές και αναμνήσεις να το γεμίσουν! Μόνο γέλια και χαρές!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φοβερές αλλαγές,γεμάτες χρώμα και τρομερή έμπνευση!! Τελικά η κούραση άξιζε τον κόπο γιατί το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει. Τώρα ήρθε η ώρα της απόλαυσης!! Εύχομαι να πηγαίνετε συχνά και να χαρείτε το καταπληκτικό και οικονομικό αποτέλεσμα των κόπων σας.Καλό ΣΚ και καλή ξεκούραση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!! Να είσαστε γεροί και δυνατοί να το χαρείτε....έκανες καταπληκτική δουλειά!!!
    Τελικά μου φαίνεται φαντασία και όρεξη να έχεις και όλα γίνονται και πάλι ΜΠΡΑΒΟ σου!!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τι δραματική αλλαγή βρε κορίτσι μου!!!!!!Χίλια μπράβο!Το έκανες τόσο ζεστό και ευχάριστο!!!

    όσο για τα σκυλιά σου τι να πω;;;;Τι αρκούδια είναι αυτά;;;;Πόσο μεγάλα θα γίνουν καλέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ειναι σα ζαχαροσπιτο..το βλεπω και το λιγουρευομαι!!!
    Σουπερ ειναι το σπιτακι στο βουνο!!!
    Να ζησετε να ο χαρειτε και να περασετε πανεμορφες στιγμες!!!
    Φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. κι ομως μ ενθουσιασε ο δισκος!!!!!!!!!! καλα για τα αλλα τι να πεις....ονειρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο Λαμπρινή!!!...Είσαι μερακλού και χρυσοχέρα!!!...έκανες πολύ καλή δουλειά και φαίνεται!!!...
    Να το χαρείτε τώρα το σπιτάκι σας!!!..Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχο έγινε! Είσαι πολύ ταλαντούχα. Εύχομαι να περάσεις εκεί πολύ όμορφες στιγμές μαζί με την οικογένειά σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Το σπιτάκι στο βουνό έγινε υπέροχο,δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα πιο ακριβοπληρωμένα σπίτια,είδες τι μπορούν να κάνουν τα ανθρώπινα χέρια και μάλιστα όταν έχουν υπομονή και μεράκι σαν τα δικά σου!!!
    Με το καλό να το χαρείτε!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είναι φανταστική η ανακαίνιση αυτή! Πόσο μου αρέσουν τα έντονα χρώματα που χρησιμοποίησες! Και η έντονη ανακύκλωση που έκανες!!! Πόσο φιλόξενο δείχνει το σπιτάκι σου! Δεν έχω λόγια! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΄Αφωνη με άφησες Λαμπρινή,
    να περνάτε όμορφες στιγμές στο σπίτι σας,
    είσαι χρυσοχέρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Yπέροχο... μου αρέσει γιατί κράτησες και αρκετή παράδοση ώστε να μην είναι εντελώς εκτός από αυτό που ήταν. Τώρα ξέρεις, ε, περίμενε μας όλες για καφέ,χιχι!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. δε χορταινω να βλεπω το αποτελεσμα!!!!!!!απιθανη αλλαγη!!!!!
    αααααχ ο Ζαρκο ειναι ιδιος με τον δικο μου ...αλλα τον λενε Νταρκο!!!!!χαχαχαα
    φιλιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. για τα καταπληκτικα πραγματα που κατα καιρους φτιαχνεις, για τα φανταστικα κοριτσιστικα δωματια σου και για την μετατροπη του σπιτιου στο βουνο, σε περιμενει βραβειο:
    http://talibanoulla.blogspot.gr/2013/03/blog-post_13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΠΡΑΒΟ ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ ΜΟΥ!!!!
    ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
    ΑΦΟΥ ΕΒΑΨΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΑΦΕΤΑΙ, ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ!!!!
    ΘΕΛΕΙ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙ ΕΣΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ενταξει λοιπον...μονο τα ζωα δεν εβαψες...ευτυχως...χαχαχα τελεια ολα!!!και θα σου προτεινα αν σου εχει μεινει χρωμα να βγαλεις την φορμαικα απο το τραπεζι...θα ειναι τελειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. το χαβά μου εγώ....κράτησα το "βάφω ότι δεν βάφεται" και ήρθα να σου αποδώσω φόρο τιμής. αν θες πέρνα από το blog μου να δεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή