3 χρόνια Λαμπρούκα!

Άλλος ένας χρόνος πέρασε και με βρίσκει εδώ,κοντά σας.
Δεν θέλω να μιλήσω για το ξεκίνημά μου,την πορεία μου σ' αυτόν τον χώρο,την εξέλιξή μου.
Το έχω κάνει αυτό στο παρελθόν.
Θέλω μόνο να ευχαριστήσω...
Να ΣΑΣ ευχαριστήσω!

Για όλες αυτές τις ατελείωτες ώρες που μου κρατήσατε συντροφιά όταν ήμουν ή δεν ήμουν στα καλά μου και με μεταφέρατε στον δικό σας κόσμο...
Για το κάθε σχόλιό σας ξεχωριστά που ήταν για μ' ένα ένα ακόμα χαμόγελο στην διάρκεια της μέρας μου...
Για τον ενθουσιασμό,την ενθάρρυνση και την επιβράβευση που μου δώσατε σε κάθε δημιουργία μου...
Για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε και με συμβουλευτήκατε σε ότι μπορούσα να βοηθήσω...
Για όσα με μάθατε και για άλλα τόσα και περισσότερα που πήρα από εσάς και με έκαναν καλύτερη,χωρίς να το ξέρετε...
Ευχαριστώ για όλα!
Χαίρομαι που είμαι εδώ,χαίρομαι πολύ που είστε εδώ.
Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς την Λαμπρούκα μου και χωρίς εσάς που την αγαπήσατε!

 Σήμερα έχει γενέθλια...γίνεται 3 χρονών και το γιορτάζουμε!

Και πώς το γιορτάζουμε?
Μα με κλήρωση,όπως πάντα!
Όσοι αφήσετε ένα σχόλιο,σ' αυτήν εδώ την ανάρτηση,μέχρι τις 21 Απριλίου,θα μπείτε σε κλήρωση για να κερδίσετε 3 χειροποίητα δωράκια!

3 νικητές,3 δώρα,3 χρόνια!
Χρόνια πολλά Λαμπρούκα μου!!

81 σχόλια

  1. Χρόνια πολλά στην τρίχρονη ανοιξιάτικα Λαμπρούκα.
    Σου εύχομαι ότι καλύτερο για σένα τη μαμά της Λαμπρούκας , καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρόνια πολλά, όμορφα και δημιουργικά..Να έχεις πάντα όμορφα πράγματα να μοιράζεσαι μαζί μας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΤΟ BLOGΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!ΤΟΣΟ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ Ο,ΣΟ Κ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ.ΦΙΛΙΑ.ΓΙΩΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στην Λαμπρούκα σου !!! Να είναι πολύχρονο το σπιτάκι σου και να χιλιάσει τους αναγνώστες του μέσα στον 4ο χρόνο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρόνια πολλά στη Λαμπρούκα χρόνια πολλά στο σπιτάκι της. Αν και είμαι καινούρια πιστεύω ότι μέσα από αυτή τη γειτονιά παίρνουμε κουράγιο (αυτές τις δύσκολες εποχές) και πολλές χαρές.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επαναλαμβάνω αυτό που εσύ γράφεις κι εγω νοιώθω:
    "Χαίρομαι που είμαι εδώ,χαίρομαι πολύ που είστε εδώ.
    Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς την Λαμπρούκα μου και χωρίς εσάς που την αγαπήσατε!" Ούτε κι εμείς μπορούμε να την φαντασθούμε χωρίς ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ.
    Φιλάκια πολλά ευτυχισμένα και δημιουργικά χρονια σου εύχομαι Λαμπρινή μου σ όλους τους τομείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και καλά Λαμπρούκα!!!! Και εμείς σε ευχαριστούμε που είσαι εδώ μαζί μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου....γεμάτα δημιουργία και εμπνευση για όλους εμάς που σε παρακολουθούμε!!!
    ..με την ευκαιρία να πω πως η φωτο του ονόματος του μπλογκ.....ΥΠΈΡΟΧΗ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύχρονη να είναι η "Λαμπρούκα" σου, πάντα κοντά μας και πάντα γεμάτη από χρώμα και όμορφες δημιουργίες!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια πολλά και καλά στο σπιτάκι σου Λαμπρούκα μου! Εμείς σε ευχαριστούμε που μας κρατάς συντροφιά και μας δείχνεις πως να φτιάχνουμε τόσο όμορφα πράγματα! Είναι καιρός να σου πω οτι είσαι ένα από τα 3 πρωτα μπλογκς που διάβαζα συστηματικά και μετά μανίας ενώ περίμενα -καθηλωμένη στο κρεβάτι- την ταλιμπανούλα μου!
    Να σαι πάντα καλά!

    υ.γ. πολύ ωραία η νέα εμφάνιση με αυτό το μπανεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Λαμπρούκα μου!!! Χαίρομαι που είσαι εδώ και που είμαι κι εγώ εδώ..!!! Σ ευχαριστούμε για τις όμορφες δημιουργίες που μας προσφέρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τρία Χρόνια.... ουάου! Τελικά σε έμαθα πολύ αργά... δεν πειράζει ευκαιρία να ταξιδέψω μια ακόμα φορά σε αναρτήσεις σου που δεν έχω διαβάσει! Τελικά μερικά πράγματα δεν είναι τυχαία! Η δημιουργικότητά σου, η χαρά που βγάζεις και η οικογένειά σου, μας κάνει να χαμογελάμε και στο αναταποδίδουμε με μηνυματάκια αγάπης! Να είσαι πάντα έτσι! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Xρόνια Πολλα με πολλές πολλές αναρτήσεις κι όμορφες δημιουργίες!
    Έλα πιο κοντά και φύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρονια σου πολλα καλο μου κ παντα...δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά! Όχι μόνο 3, 103! Τι να πρωτοπω για το Λαμπρούκα! Είναι ένα από τα αγαπημένα μου blog που με εμπνέει με τις κατασκευές από μια μαμά με 3 παιδιά και με χαλαρώνει με τις όμορφες φωτογραφίες και τα όμορφα κείμενα! Συνέχισε έτσι! Φιλιά πολλά!
    Kathy by antomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λαμπρινή μου χρόνια πολλά στη Λαμπρούκα σου. Να συνεχίσει να λαμπρύνει την γειτονιά μας για πολλά πολλά χρόνια!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά !! Να τα χιλιάσεις!!
    Αχ και να ήξερες πόσες ιδέες και κατασκευές σου έχω αντιγράψει!!
    Συνέχισε να μας εμπνέεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Λαμπρούκα!!!
    Να είσαι πάντα καλά και να συνεχίζεις να δημιουργείς όλα αυτά τα όμορφα πράγματα που μοιράζεσαι μαζί μας!
    Είσαι υπέροχη και χαίρομαι πολύ που υπάρχεις στην μπλογκόσφαιρα!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρομαι πολύ για σένα!!! Έτσι να'ναι πάντα οι ζωή σου: όλο χαρές!!! Να'χεις υγεία, να χαίρεσαι την οικογένεια σου, τους φίλους σου και όλους εμάς που σε αγαπάμε, σε ακολουθούμε και ξεσηκωνόμαστε με τις κατασκεύες σου!!! Το μπλογκοσπιτάκι σου να είναι ένα ανοιχτό παράθυρο φαντασίας στις κατασκευές και ένα μεγάλο χαμόγελο αισιοδοξίας για τη ζωή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Λαμπρινή,

    το μπλογκοσπιτάκι σου γιορτάζει σήμερα και σου εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο με δημιουργίες που θα ομορφαίνουν την ζωή σας αλλά και την δική μας μιας και πέρνουμε ιδέες για να ομορφύνουμε τον χώρο μας,την ζωή μας.Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα και συνέχισε έτσι και καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά στη Λαμπρούκα και χίλιες ευχές στη Λαμπρινή!
    Στη Λαμπρινή που δημιουργεί,που χαίρεται που μοιράζεται!
    Στη Λαμπρινή που αγαπάμε!
    Φιλιά πολλά -πολλά κι ευχές από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. χρονια πολλα και δημιουργικα στη Λαμπρουκα που καθε φορα μας ταξιδευει με τις μεταμορφωσεις απλων πραγματων σε λειτουργικα στον κοσμο που τα πραγματα ειναι οπως εμεις εχουμε φανταστει και θελουμε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χρονια πολλα Λαμπρουκα!!!!!να τα εκατοστησει το μπλογκ σου με πολλες δημιουργιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Λαμπρούκα καλή μου, χρόνια πολλά. Να είσαι δημιουργική, εμπνευσμένη και κεφάτη κι εμείς να απολαμβάνουμε τις δημιουργίες σου.
    Φιλάκια,
    Διονυσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ''''''ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΕΣ'''''ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΧΡΥΣΑ''''ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ''''''
    ΜΙΝΑ ΑΠΟ ΕΥΒΟΙΑ''''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά για το μπλογκ σου!Σου εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια διάθεση να μας προσφέρεις χρώμα στη μουντή καθημερινότητα!ginamakri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια Πολλά Λαμπρούκα!
    Εύχομαι ολόψυχα να΄χεις πάντα κέφι και έμπνευση για δημιουργίες...
    Καλή συνέχεια σ΄οτι κι αν σκαρώνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά!!!!!
    Συνέχισε την καλή δουλειά που κάνεις.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χιλιόχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου!
    Πάντα με όμορφες αναρτήσεις!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά στο μπλόγκ σου!!!Και εσυ να είσαι πάντα καλά, δημιουργική και ευτυχισμένη!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου στο υπέροχο και δημιουργικό μπλογκάκι σου! Φιλιά πολυμήχανο πλάσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά στη Λαμπρούκα ΜΑΣ, αυτό το φιλόξενο και ζεστό σπιτάκι, το γεμάτο ομορφιές και ιδέες!!!!
    Να ήξερες πόσα μ' έχει μάθει..... ουουουου..... και σ' ευχαριστώ γι' αυτό!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εύχομαι 1003 χρόνια γεμάτα υγεία και δημιουργία !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά Λαμπρινή μου να χαίρεσε το μπλοκοσπιτάκι σου πάντα επιτυχίες!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια Πολλά Λαμπρινή!!! Εύχομαι τα καλύτερα και να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χρονια πολλα γλυκο μου κοριτσι!ποιο ειναι το μαιλ σου;εκανα στα γενεθλια του γιου μου τουρτα με το παντεσπανι σου και κρεμες και εγινε τελεια!ηθελα να στειλω φωτο!βασω λαρισα evvagr@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά στο όμορφο σπιτάκι σου! Μακάρι να συνεχίσεις να μας δείχνεις μέσα από αυτό για πολύ καιρό ακόμη τις δημιουργίες σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. χρόνια πολλά Λαμπρούκα! Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική. Ομορφαίνεις τη ζωή μας με τις καταπληκτικές ιδέες σου.
    με εκτίμηση
    Πέρυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά και άκρως δημιουργικά!!! Ευχαριστούμε για την απίστευτη έμπνευση! Καλή συνέχεια λοιπόν και να τα εκατοστήσει το "σπιτάκι" σου το τόσο φιλόξενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Λαμπρούκα μου χρόνια πολλά!!! Σε αγαπάμε!!! Κι εμείς δεν μπορούμε να φανταστούμε ζωή χωρίς την Λαμπρούκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλησπέρα και από μένα.
    Πέρασα να αφήσω και εγώ με την σειρά μου τις ευχές μου για τα γενέθλια του blogoσπιτού σου.
    Εύχομαι να τα χιλιάσει και να είναι γεμάτο από τις όμορφες δημιουργικές σου αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. χρονια πολλα μπλογκοσπατακι της Λαμπρουκας μας.....χρονια πολλα καλη μας Λαμπρινουλα....να εισαι γερη και να μας εμπνεεις με τις δημιουργιες σου....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εύχομαι πολλά ακόμα μαγικά και πολύ δημιουργικά χρόνια στο υπέροχο blogoσπιτάκι σου !!!! Πώ..πώ...παρεπιπτόντως εγώ τα δικά μου blogoγενέθλια δέν τα έχω γιορτάσει και έχω καιρό να σας χαρίσω ένα δωράκι...κλάψ..θα το διευθετήσω όμως σύντομα...χμμμ..
    Κι εγώ πάντως έτσι νιώθω...μιά μεγάλη ευγνωμοσύνη για πολλούς και για πολλά εδώ μέσα στην blogoχώρα !!!
    Και του χρόνουυυ...και σε ευχαριστούμε για τα δωράκια !!!! Φιλάκια πολλάαα !!
    :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπημενη Λαμπρινη χρονια πολλα στο blogοσπιτακι σου!!
    Πολλες ακομα δημιουργιες, χρωματα και κατασκευες..
    Σε φιλωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλησπέρα, πέρασα να ευχηθώ και εγώ για τα γενέθλια, εύχομαι να τα εκατοστήσει , πάντα δημιουργικό.
    Ευχαριστούμε ΄για όλες τις δημιουργίες .
    Ειρήνη Γρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Χρόνια Πολλά Λαμπρινή. Να τα εκατοστήσει το blogoσπιτάκι σου και να συνεχίσεις να μας εμπνέεις με τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. xronia polla soy eyxomai kai na se panta toso dhmiourghkh! oi kataskeyes soy einai teleies......to spiti moy exei gemisei me xrwmata, phloys kai alla.! se eyxaristoume gia tis idies poluuuuuuuuuu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Λαμπρινή χρόνια πολλά και καλά με πολλές εμπνεύσεις και δημιουργίες!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλημέρα, χρόνια πολλά στο blog, αλλά και χρόνια καλά σε σένα και στην οικογένεια σου. Σου εύχομαι να είσαι πάντα έτσι δημιουργική και να μας εμπνέεις.
    Λαμπρινή Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χρόνια Πολλά Λαμπρούκα.... Σε παρακολουθώ 1 χρόνο... αλλά ταξίδεψα και στα τρία χρόνια σου μέσα από το πανέμορφο blog σου που φαίνεται πόσο πολύ αγαπάς... Να είσαι γερή και να μας ταξιδεύεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. οπως σου χω ξαναπει ειμαι φανατικη θαυμαστρια σου σχεδον κ τα τρια χρονια.........ο,τι κανεις ειναι αξιο θαυμασμου...........σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χρόνια Πολλά και Δημιουργικά!! Οι κατασκευές σου είναι φοβερές κι έχω πάρει πολλές ιδέες από εσένα. Μπράβο!
    Σοφία Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Χρόνια πολλά και γεμάτα χαρές και παβνέμορφες δημιουργίες!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρονια πολλα πολλα και ακρως δημιουργικα Λαμπρινη!!!ο,τι πιανει το χερι σου θαυμα να γινεται:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Χρονια πολλα!!! σου ευχομαι ναχεις παντα αυτη τη χαρουμενη δημιουργικη διαθεση και να μας την μεταδιδεις!!!σευχαριστουμε Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλώς σε βρήκα!!
    Πάνω στους εορτασμούς ήρθα!!
    Χρόνια πολλά και είμαι σίγουρη πως θα τα λέμε συχνά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Κι εμείς χαιρόμαστε που είσαι εδώ κοριτσάκι μου κι εύχομαι να είσαι για πολλά χρόνια ακόμη!
    Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!
    Πολλά φιλιά

    Υ.Γ. αλήθεια, μήπως θα είσαι στο συνέδριο, να τα πούμε επιτέλους κι από κοντά;
    http://psifiakesgeitonies.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μπράβο Λαμπρινή!!! Σε ανακάλυψα τυχαία πριν λίγο καιρό και παρακολουθώ τις ιδέες σου καθημερινα!!!
    Τις ευχές μου!!!
    Ελευθερία Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. παντα ετσι να γραφεις!!!χρονια σου πολλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Χρόνια Πολλά με πολύ φαντασία και πολλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Χρονια πολλα να σαι παντα καλα να δημιουργεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χρόνια πολλά! Σ' ευχαριστούμε για την παρεούλα σου και τις όμορφες ιδέες που μοιράστηκες μαζί μας.
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Λαμπρινή μου χρονια πολλά στο μπλογκοσπιτακι σου που εχει γενέθλια!!!σευχαριστω πολύ για τις όμορφες ιδεες που μας χαριζεις!!!!να εισαι καλά και γεματη δημιουργικότητα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Λαμπρινή μου σου ευχομαι να εισαι πάντα καλά
    και να δημιουργεις τις όμορφες κατατασκευές σου.
    Εμείς θα σε ακολουθούμε πάντα πιστά.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΘΑΛΕΙΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ
    SAKKATOSG@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Συγχαρητήρια και πάλι, κάνεις εξαιρετική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. χρονια πολλα γλυκια λαμπρινουλα! οχι εσυ αλλα εγω σ ευχαριστω για τη ζεστη καρδια σου που ξερει να μοιραζεται τισ ομορφιες της ζωης......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Εύχομαι για πολλά πολλά χρόνια ακόμα να μας προσφέρεις απλόχερα τις όμορφες ιδέες σου μέσα από το ζεστό σπιτάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Χρόνια πολλά και δημιουργικά ομορφοκόριτσο. Είναι ευχάριστες αυτές οι βόλτες στη blogογειτονιά με τόσο όμορφες αναρτήσεις... Πολλά φιλιά απο Θεσσαλονίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά !!! Ανακάλυψα πρόσφατα τη σελίδα και έχω ενθουσιαστεί με τα πράγματα που φτιάχνεις. Έχεις χρυσά χέρια !!!
    mariaavass@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Χρόνια πολλά γεμάτα υγεία και δημιουργίες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Χρόνια πολλά από τη νέα της παρέας σου , και της μπλογκόσφαιρας... Μακάρι να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και τόσο ...πηγή έμπνευσης...για εμάς!! και τρία και δεκατρία και βάλε να βρίσκονται!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Χρόνια πολλά!
    Σου εύχομαι να συνεχίσεις να εμπνέεσαι και να δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα!
    Μας δίνεις πάντα υπέροχες ιδέες!
    Να'σαι καλά!
    Τόνια

    tonia_ivan@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΑΚΙ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΝΤΑ ΕΥΘΥΜΙΑ ΣΟΥ!!!!ΝΑ εισαι γερη και συ και η οικογενεια σου και να συνεχιζεις ετσι πάντα με αγαπη οτι κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. πολυχρονη η γλυκεια ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ μας συνεχισε καρδια μου να μας χαριζεις χαρά και χαμογελα σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Χρόνια πολλά στο όμορφο blogοσπιτάκι σου!!
    Να συνεχίσεις να μας χαρίζεις όμορφες ιδέες και πανέμορφες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Χρόνια πολλά Λαμπρούκα! Κι εμείς σε ευχαριστούμε για όσα μοιράζεσαι μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΑΡΓΗΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ , ΜΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΕς ΕΜΠΝΕΥΣΕΙς ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ "ΝΕΑ" ΧΡΟΝΙΑ!

    ΚΙ ΕΓΩ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΛΩΝΤΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ "ΑΛΛΗΛΟΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΗ" ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ1
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    vailie-in-escapeland.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΜΑΡΙΑ ΣΤΑΘΑΤΟΥΚυριακή, Μαρτίου 09, 2014

    να είσαι πάντα γεμάτη έμπνευση για όμορφες δημιουργίες που θα προσφέρουν ένα χαμόγελο, με γλυκιά σκέψη, μια πιο θετική καθημερινότητα....χρόνια πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. χρόνια πολλά,
    πάντα με μια αισιόδοξη νότα,θετική αύρα και με πολλές ευχάριστες και έξυπνες δημιουργίες!!!...,
    όπως είναι το "σπίτι σου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή