Σοκολατένια αυγά με έκπληξη

Φτιάξε μόνος σου πασχαλινά αυγά με έκπληξη, με καλούπια σιλικόνης, σοκολάτα και ζαχαρωτά.

Τον τελευταίο καιρό μου "τρύπωσε" η ιδέα να φτιάξω μόνη μου τα σοκολατένια πασχαλινά αυγά που κάθε χρόνο αγοράζουμε για τα βαπτιστήρια ή τα παιδιά μας. Δεν είχα φανταστεί ποτέ πως τα φτιάχνουν και θεωρούσα ότι είναι κάτι πολύ εξειδικευμένο που δεν μπορεί να φτιάξει ο καθένας. Κι όμως! Είναι τόσο εύκολο, μα τόσο εύκολο που δεν το πίστευα!
Σοκολατένια αυγά με έκπληξη.
 
Το μόνο βασικό που χρειάζεται είναι το καλούπι-αυγό και έτσι ξεκίνησα την αναζήτηση. Δυσκολεύτηκα πολύ να βρω αυτό που ήθελα (που τελικά δεν το βρήκα) όμως συγκέντρωσα δύο διαφορετικά καλούπια σε μικρότερα μεγέθη και έκανα τις δοκιμές μου.
Φόρμα σιλικόνης για πασχαλινά αυγά.

Ένα ταψάκι με θήκες σε σχήμα αυγού και μικρότερες θήκες από σιλικόνη για σοκολατάκια αυγά και λαγουδάκια.Το ταψάκι αποδείχτηκε άχρηστο γι' αυτήν την περίπτωση...δυστυχώς.Έκανα πολλές προσπάθειες για να βγάλω εκεί τα σοκολατένια αυγά αλλά δεν κατάφερα τίποτα.
Είναι προφανώς για άλλη χρήση...κάτι σκέφτομαι!!!Η θήκες από σιλικόνη αντιθέτως είναι ιδανικές γι' αυτήν την δουλειά! Άψογο ξεφορμάρισμα, εύκολο και χωρίς προβλήματα.
Έτσι λοιπόν, άσχετα από το μέγεθος που ήταν μικρό, έφτιαξα σοκολατένια αυγουλάκια με έκπληξη στο εσωτερικό τους και αν κρίνω από τους δοκιμαστές μου που ξετρελάθηκαν, έγιναν εξαιρετικά!
Πως να φτιάξεις σοκολατένια αυγά.

Η διαδικασία για την παρασκευή τους είναι πολύ απλή, αρκεί να βρείτε το καλύτερο καλούπι σε σχήμα αυγού, όπως είπαμε. Τα υπόλοιπα υλικά είναι οι κουβερτούρες σε διάφορες γεύσεις, ζαχαρωτά, μικρές καραμελίτσες ή ακόμα και τρούφα. Εννοείτε πως αν βρείτε μεγάλο καλούπι (να μου πείτε κι εμένα που...!) μπορείτε να βάλετε μέσα ότι άλλο σας αρέσει όπως γλειφιτζούρια, μπαλόνια (τυλιγμένα σε σελοφάν) ή ένα μικρό παιχνιδάκι!
Ζαχαρωτά για σοκολατένια αυγά με έκπληξη.

Ας δούμε λοιπόν πως τα έφτιαξα! Έλιωσα τις κουβερτούρες σε μπαν μαρί και με ένα κουταλάκι πέρασα τα τοιχώματα εσωτερικά της θήκης. Προσοχή! Δεν τα γέμισα, απλά τα άλειψα.
Φτιάχνουμε σοκολατένια αυγά.

Τα έβαλα στο ψυγείο και σε 5 λεπτά που είχε παγώσει η σοκολάτα τα άλειψα άλλη μια φορά και ξανά στο ψυγείο για άλλα 5 λεπτά. Τα ξεφορμάρισα και τα γέμισα με ζαχαρωτά. Για να κολλήσει το μισό αυγό με το άλλο, έβαλα λίγη λιωμένη σοκολάτα γύρω απ' το αυγό και απλά τα ένωσα. Λίγο ακόμα στο ψυγείο για να παγώσει και η ενωσιά και έτοιμα!
Φτιάχνουμε σοκολατένια αυγά με έκπληξη.

Και τώρα πείτε μου, ήταν δύσκολο?
Φτιάξε σοκολατένια αυγά με διάφορες σοκολάτες.

Δεν είναι πολύ εύκολο και γρήγορο να φτιάξουμε μόνοι μας τα σοκολατένια αυγά μας και με πολύ μικρό κόστος? Θεωρώ ότι θα ήταν ένα πολύ όμορφο δωράκι σε κατάλληλη συσκευασία για τις μέρες του Πάσχα αλλά και για κέρασμα στο σπίτι!
Χειροποίητα σοκολατένια αυγά με έκπληξη.

Δοκιμάστε να φτιάξετε αυγουλάκια σε διάφορες γεύσεις σοκολάτας και μην ξεχάσετε να βάλετε μέσα την μικρή σας έκπληξη,διαφορετική σε κάθε αυγό! Ειδικά οι μικρότεροι τρελαίνονται με αυτά!!!
Φτιάξε σοκολατένια αυγά έκπληξη.

Μπήκαμε σε ρυθμούς προετοιμασίας για το Πάσχα και είναι τόσο γλυκιά αυτή η αναμονή! Είναι και η άνοιξη που μπήκε για τα καλά και ζέστανε την ατμόσφαιρα! Τι όμορφα!! 
Σοκολατένια αυγά φτιάξτο μόνος σου.

Δείτε επίσης τα:

[~~~Βρείτε μας στην ομάδα μας στο Facebook "Φτιάξτο αλλιώς - Πριν & Μετά" για να μοιράζεστε μαζί μας και τις δικές σας δημιουργίες για οτιδήποτε έχετε μεταμορφώσει από τα πιο απλά αντικείμενα μέχρι ολόκληρα δωμάτια!~~~] 

Καλή συνέχεια και καλό Σαββατοκύριακο! Σας φιλώ ♥

44 σχόλια

  1. Καλημέρα Λαμπρινή, υπέροχη η ιδέα σου θα την δοκιμάσω σίγουρα, τρέχω να βρω φόρμες...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δώρα μου!Πριν από μέρες είδα στη σελίδα σου που δημοσίευσες τις θήκες για μικρά σοκολατένια αυγουλάκια και είναι τέλειες για συσκευασία δώρου!!Το έχω κατεβάσει αλλά δεν πρόλαβα να το φτιάξω!Ευχαριστούμε !!!
      Βάζω το link για όποιον ενδιαφέρεται για συσκευασία!
      http://prettypartyideas.blogspot.gr/2014/03/diy_21.html#.UzUplqh_uSo

      Διαγραφή
  2. όμορφη μου είσαι το καλλιτεχνικό δημιουργικό μου πρότυπο!!!Τα τέλει αυγουλάκια σου τα ζήλεψα τρελά και με κατενθουσίασαν και θα τα δοκιμάσω μιας και το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο βρε γλυκιά μου Λαμπρούκα!!!!Καλημέρα είσαι υπέροχη το ξέρεις έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τελεια Λαμπρινή μου!! Κι εγώ θα κάνω φέτος..Έχω και τις μικρές τις θήκες σιλικόνης αλλά έχω και μεγάλες... Πολύ όμορφα έγιναν!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tελεια ιδεα!!Θα βγω σε αναζητηση φορμας σιλικονης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικά Λαμπρινή! Για πες μας πού θα βρούμε κι εμείς τις θήκες σιλικόνης. Cook shop;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου,από το cook chop είναι το ταψάκι.Η φόρμα σιλικόνης είναι από τα jumbo.

      Διαγραφή
  6. Καλά είναι τέλεια ιδέα για τα πιτσιρίκια!!!!!!Καλημέρα κοριτσάκι μου, να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, μόνο εσύ θα μπορούσες να φτιάξεις μόνη σου και σοκολατένια αυγά! Φανταστικά έγιναν! Ενθουσιάστηκα τώρα! Αχ, τι μου κάνεις..θα αρχίσω να ψάχνω φόρμες για αυγά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια ιδέα και αποτέλεσμα!! Θα ψάξω κι εγώ για καλουπια, αν δεν σε πειράζει όμως πες μας που βρήκες αυτό με τα σκαλισματα. Καλές δημιουργίες και καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ιακωβίνα!Η φόρμα σιλικόνης με τα σχέδια είναι από το jumbo.

      Διαγραφή
  9. Να δαγκώσω κι εγω ένα;;; Παιδάκι είμαι...λίγο μεγάλο, αλλά παιδάκι!
    Τελεια τα σοκολατένια σου αυγουλάκια Λαμπρινούλα και όντως πολύ ευκολα, αν εξαιρεσεις την αναζήτηση για τις φόρμες!
    Για τη συσκευασία δωρου είμαι σίγουρη ότι θα βρεις χίλιες ιδέες!!
    Στο ταψακι θα μπορούσες να ψήσεις αυγά - κέικ και να τα διακοσησεις γυρω με σαντιγί ή ζαχαρόπαστα.
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια σου έγιναν!!!!!Η όλη διαδικασία φάινεται πολύ διασκεδαστική!!!!!Φαντάζομαι πόση σοκολάτα θα έφαγες κατά την παρασκευή τους!...:)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tέλεια φαίνονται,θα τα φτιάξουμε και εμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα και παρόλο που δεν έχω βαφτιστήρι, ευχαρίστως θα την έφτιαχνα και για το Άσυλο. Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επανέρχομαι για το θέμα καλουπιού! Αν πάρεις τα διάφανα πλαστικά αυγά (αυτά με το κατακόρυφο άνοιγμα στη μέση που χρησιμοποιούνται για χειροτεχνίες) και του βάλεις λίγο μεμβράνη δεν θα κάνει για καλούπι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Δήμητρα!Μου αρέσει ο δημιουργικός τρόπος που σκέφτεσαι γιατί ναι,το δοκίμασα είδη ΚΑΙ αυτό!!!!Αλλά ναι μεν βγαίνει κάπως αυγουλοειδές το σχήμα του,δεν είναι όμως το τέλειο και ευπαρουσίαστο αυγό...Το εξωτερικό του μέρος δεν βγαίνει λείο και δεν είναι ομοιόμορφο.Με μεμβράνη δοκίμασα και το ταψάκι αλλά δεν!Ήταν μεγάλο παίδεμα.Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  14. τί τέλεια ιδέα!
    θα τα φτιάξω σίγουρα..
    ο Πρίγκηπάς μου θα ενθουσιαστεί.. μη σου πω ακόμα και τ' αστροπελέκια..
    φιλιά πολλά Λαμπρινή μου, νά' σαι καλά να μας δίνεις πάντα τέτοιες όμορφες και προπάντων εύκολες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λαχταριστά σοκολατένια αυγουλάκια ,όχι μόνο για μικρούς ,αλλά και για όσους νοιώθουν παιδιά!!!!!!
    Υπέροχα τα βρίσκω . Μπράβο σου !!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κυκλοφορούν πλέον στο εμπορείο διάφορα καλούπια για κάθε περίσταση!Πιστεύω ότι αξίζει το κόπο να φτιάξουμε κάτι τόσο όμορφο με λίγο κόπο, ιδιαίτερα αν έχουμε παιδάκια! Πολύ όμορφα Λαμπρινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ομορφα που γινανε! Μου αρεσε ακομα πιο πολυ που εχουν μεσα κι εκπληξη!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οπως πάντα πρωτοπόρα! με ενθουσίασαν τα αυγουλάκια σου! δεν ξέρω ποσο εύκολο είναι να βρεθούν οι φόρμες σιλικόνης αλλά αν τις βρω θα το προσπαθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ ωραία τα αυγουλάκια σου!!! Ιδιαίτερα που έχουν μέσα την έκπληξη!!!
    Καλό σ/κ!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τελεια ιδεα Λαμπρουκα μου!!!!Σ'ευχαριστουμε που την μοιραστηκες μαζι μας!!!!Θα το δοκιμασω σιγουρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μα πως το σκέφτηκες ????
    Το αποτέλεσμα περισσότερο από τέλειο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καταπληκτικά! Συγχαρητήρια! Με βάζεις σε πειρασμό να δοκιμάσω να τα φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλε τι πανεμορφα αυγουλακια!!! Πολυυυυ πιο ωραια απο τα αγοραστα!! Μου εδωσες ομως μια αλλη ιδεα: εχω φορμα σιλικονης για κεκακια σε σχημα πεταλουδες και σκεφτομουν για το γλυκο της βαφτισης της κορης μου να εφτιαχνα σοκολατες σε σχημα πεταλουδες ! Αραγε θα πετυχαινε αν τις εφτιαχνα με αυτον τον τροπο για να τις κανω γεμιστες με καραμελακια οπως τα αυγουλακια σου? Ή δεν θα στεκεται η σοκολατα στο πλαϊ και θα "τρεχει" ολη κατω προτου σταθεροποιηθει? Υπαρχει κινδυνος να γινει πολυ λεπτη η στρωση και να σπαει ευκολα οταν το ξεφορμαρουμε?
    (υ.γ. : τα λαγουδακια που φαινονται στις θηκες, τα εφτιαξες? Θελουμε να τα δουμε κι αυτα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λαγουδάκια δεν τα έφτιαξα αλλά με αυτά θα μπορούσα να κάνω απλά σοκολατάκια!
      Για βάπτιση χμμμμ...Καλή ιδέα αλλά πολύ κόπος βρε κορίτσι!!Αν το καλούπι σου δεν έχει πολλές εσοχές ή σκαλίσματα γύρω-γύρω,νομίζω ότι θα πετύχει.Η σοκολάτα δεν θα τρέξει αλλά αν δεις κάτι τέτοιο,θα βγάλεις την σοκολάτα από το μπεν μαρί και θα την αφήσεις να κρυώσει λίγο,ώστε να μην είναι πολύ ρευστή όταν θα την απλώνεις στο καλούπι.Και επίσης θα την περάσεις σίγουρα δύο φορές με σοκολάτα,έτσι γίνεται πιο σταθερό και δεν θα σπάει εύκολα.Κάνε καμιά δοκιμή για να δεις αν βγαίνει όμορφο!

      Διαγραφή
  24. Τέλεια τα αυγουλάκια σου χρυσοχέρα μου!!! Στο έχω ξαναπεί και κατ' ιδίαν ότι το έχεις με την ζαχαροπλαστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ ωραία ιδέα και πραγματικά δείχνει εύκολη. Για καλούπι θα κοίταζα στο Amazon.co.uk που είμαι βέβαιη ότι θα έβρισκα πολλές επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. υπέροχη ιδέα!!! και εγώ πίστευα ότι είναι δύσκολο, περισσότερο εξαιτίας του ξεκαλουπώματος και της συγκόλλησης αλλά το κάνεις να φαίνεται πέρα απο συναρπαστικό και ευκολάκι!!
    πολλά πολλά μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εξαιρετική ιδέα!!τα είδα και αμέσως ήθελα κι εγώ μερικά!!Ακόμα κι εγώ που δεν το έχω καθόλου με μαγειρική πιστεύω,πως αν ασχοληθώ,θα τα καταφέρω!!
    Καλή εβδομάδα!!
    Ανθή (diaba-zo.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. θα χαρώ να γίνεις μέλος στο Blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καθε σου ανάρτηση είναι και μια γλυκιά εκλπηξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πως τα κανεις όλα να φαίνονται τόσο απλά κ εύκολα! !!!καταπληκτική ιδεα κ το γέμισμα με σοκολατακια κ ζαχαρωτα! !!!!μάλλον θα επισκεφθώ κ εγω το jumbo για αυτή τη θήκη! Καλές πασχαλινες πρετοιμασιες! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγόρασα μια φόρμα σιλικόνης από το Lidl για αυγουλάκια μεσαίου μεγέθους. Δοκίμασα να φτιάξω τα αυγά αλλά δυστυχώς μου έσπασαν όταν προσπάθησα να τα βγάλω. Ίσως έπρεπε να τα αφήσω περισσότερη ώρα στο ψυγείο, ίσως έχουν αρκετά σχεδιάκια πάνω, δεν ξέρω.. αν έχετε κάποια ιδέα γιατί θα ήθελα να το ξαναπροσπαθήσω, πείτε μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kάτι έγινε λάθος...και οι διαπιστώσεις σου μου φαίνονται λογικές.Με τα πολλά σχεδιάκια δεν νομίζω αλλά αν δεν το άφησες στο ψυγείο μέχρι να παγώσει εντελώς,σίγουρα δεν θα έβγαινε από το καλούπι.Επίσης θέλω να μου πεις αν πέρασες 2 στρώσεις σοκολάτας γιατί είναι βασικό και αυτό.Αν πέρασες 2 στρώσεις ,μήπως ήταν πολύ λεπτές?Πρόσεξε να έχει ένα σχετικό πάχος η σοκολάτα καθώς την περνάς.Αν σου είναι αρκετά ρευστή,άστη λίγο να κρυώσει και πέρασε το καλούπι σου μετά.Μιλάμε για κάποια λίγα λεπτά όχι να σκληρύνει πολύ οκ?να ξαναπροσπαθήσεις και να μου πεις!!

      Διαγραφή
  32. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Έβαλα δύο στρώσεις και ίσως ήταν πολύ λεπτές. Θα δοκιμάσω με τέσσερις στρώσεις και θα τα αφήσω πολύ περισσότερη ώρα στο ψυγείο πριν τα βγάλω και θα σας πω τα αποτελέσματα. Πολύ όμορφη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι πραγματικά τέλεια! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λαμπρουκα μπορω να σου πω και τα δικα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια Πολλά!!!
    Έφτιαξα τα σοκολατένια αυγουλάκια,
    αλλά μετά απο δύο μέρες έκαναν εξωτερικά μιά θαμπή επικάλυψη...
    Είχα κάνει το απλό στρώσιμο σοκολάτας, λιώνοντας τη μισή ποσότητα κουβερτούρας σε μπαίν μαρί σε χαμηλή θερμοκρασία, κ έριξα μετά την υπόλοιπη σοκολάτα για να πέσει η θερμοκρασία και να αναμιχθούν τα συστατικά της σοκολάτας υποτίθεται...
    Μπορείς να μου εξηγήσεις τι έφταιξε?
    Σε ευχαριστώ πολύ,
    Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου φίλη μου και χρόνια πολλά!Δεν ξέρω πραγματικά τι έφταιξε..δεν μου έχει τύχει.Και πρόσεξες και πολύ την σοκολάτα..Ξέρω ότι βάζουν 1-2 κουταλιές λιπαρή ουσία για να γυαλίσει η σοκολάτα αλλά κι εγώ δεν το είχα κάνει.Μήπως τα πάγωσες τα αυγά και μετά τα έβγαλες από το ψυγείο και μετά πάλι τα ξαναπάγωσες?Συνήθως αυτό γίνεται με την σοκολάτα όταν αλλάζει θερμοκρασία.Εύχομαι την επόμενη φορά να είναι καλύτερα!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ! Τα έβαζα κάθε φορά μόλις έστρωνα με σοκολάτα τις θήκες...

      Διαγραφή