4 χρόνια Λαμπρούκα!

Πριν από 4 χρόνια πήρα την απόφαση και πάτησα ένα κουμπάκι...
Πάνω του έγραφε δημοσίευση και δεν ήξερα καλά καλά που θα με οδηγούσε αυτό.
Δεν ήξερα ότι το ταξίδι μου σ' έναν διαφορετικό κόσμο μόλις ξεκινούσε...
Αυτό το υπέροχο ταξίδι συνεχίζεται και συνεχίζεται και τελειωμό δεν θέλω να έχει!
Θέλω μόνο να σας ευχαριστήσω που μου κάνετε παρέα σαν συνταξιδιώτες μου,που πίνουμε μαζί τον καφέ μας,που συζητάμε και μοιραζόμαστε,που κάνετε το ταξίδι μου αυτό ευχάριστο και δημιουργικό και χαρούμενο και και και....!
Τα γενέθλια της Λαμπρούκας πάντα τα γιορτάζουμε με δωράκια και μερικά 
βραχιολάκια-ματάκια θα κληρωθούν μετά το Πάσχα για να γίνουν δικά σας!
(Στην κλήρωση θα συμμετέχουν όλα τα σχόλια σε αυτήν την ανάρτηση!)

Και επειδή στα γενέθλια αγαπώ πολύ τα επετειακά βιντεάκια ,το έχω κάνει και στις κόρες μου,δεν θα μπορούσα να μην ετοιμάσω κι ένα για την Λαμπρούκα μου,με αγαπημένες στιγμές και δημιουργίες από την χρονιά που πέρασε!



Το ταξίδι συνεχίζεται!
Σας φιλώ γλυκά!!!

63 σχόλια

  1. Χρόνια Πολλά, Χρόνια Δημιουργικά με υγεία για σένα και την οικογένεια σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χιλιόχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου!
    Και πάντα γεμάτο με όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τα χιλιάσει και να μας δίνει πάντα τόσο όμορφες ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Λαμπρινή μου!!! Να είσαι γερή, δυνατή και δημιουργική!!! Να κάνεις πολλές πολλές αναρτήσεις, ακόμη, γεμάτες έμπνευση!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά και Δημιουργικά!!! Ευχαριστούμε για την έμπνευση και για τη χαρά της δημιουργίας. Ως κοριτσομάνα κι εγώ, παρακολουθώ ότι φτιάχνεις για τα κορίτσια σου και με τα κορίτσια σου και όχι μόνο. Εύχομαι καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι υπέροχο βίντεο! και πόσα πολλά μας έχεις δώσει σε αυτά τα χρόνια! δεν σε είχα ανακαλύψει απο την αρχή γιατί πριν απο 4 χρόνια δεν ήξερα καν τι σημαίνει μπλογκ, τα 2-2,5 τελευταία πάντως έχεις γίνει από τις πολύ αγαπημένες μου μπλογκερς και το ξέρεις! και όχι μόνο για τις κατασκευές αλλά κυρίως για το ήθος και το low profile!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή συνέχεια!!!!!!!!!Να συνεχίσεις να μας εμπνέεις για πολλά χρόνια ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και σε άλλα τόσα εύχομαι!!! Χρόνια Πολλά και Δημιουργικά Λαμπρινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά με αγάπη για δημιουργίες και όχι μονο!!!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια πολλα Λαμπρουκα μου αγαπημενη!!!!! Παντα δημιουργικη να εισαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά και δημιουργικά..συνέχισε έτσι! Ολγα Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να τα εκατοστήσει η Λαμπρούκα σου Λαμπρινή μου!! Πάντα να φτιάχνεις και να μας δείχνεις όμορφα πράγματα όπως τώρα! Το βίντεο σου εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχές γλυκές για αυτό το υπέροχο ταξίδι στο χώρο μας και αυτό το βιντεάκι είναι σπουδαίο .
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!!!
    Πάντα επισκέπτομαι το μπλογκ σου με μεγάλο ενδιαφέρον!!!!!
    Να είσαι καλά!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο το βίντεο... μπράβο σας !!! Χρόνια πολλά και σε σένα και στο σπιτάκι σου !!!
    Να πολλαπλασιάσεις τους αναγνώστες σου και καλές δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά γεμάτα δημιουργικές ιδέες και όμορφες προτάσεις!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά, χρόνια γεμάτα έμπνευση για δημιουργία! Να είσαι πάντα υγιής και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου! Χαίρομαι πολύ που έχω γίνει κι εγώ συνταξιδιώτισσα σου!

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά!!!!Με υγεία και πολλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά με όμορφες δημιουργίες
    Φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια Πολλα με δημιουργικότητα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύχρονη Λαμπρούκα να είσαι. Με πολύ κέφι και όρεξη για δημιουργία. (Τα βραχιολάκια ματάκια φ ο β ε ρ ά )
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λαμπρούκα μου τέσσερα χρόνια τώρα μας δείχνεις όμορφα και ενδιαφέροντα πράγματα. Εύχομαι να συνεχίσεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμη. Το βιντεάκι τέλειο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χιλιοχρονο να ειναι το blogακι σου!!!Καλο Πασχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολυχρονο το μπλογκακι σου!!!!! Παντα με χαρα και πολλες δημιουργιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου με πολλές δημιουργίες.
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά εύχομαι!!!!
    Ειρήνη Γρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια Πολλά Λαμπρινή και για το μπλογκοσπιτάκι σου αλλά και για την γιορτή σου που σε λίγες μέρες θα γιορτάσουμε.Σου εύχομαι να έχεις πάντα υγεία και να πάντα να μας εκπλήσσεις με τις δημιουργίες σου.Να χαίρεσαι την όμορφη οικογενεία σου και να είσαι πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να τα χιλιάσεις Λαμπρούκα μου,
    σε ευχαριστώ για τη δουλειά σου που μας εμπνέει τόσο πολύ
    να είσαι καλα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λαμπρινή μου εύχομαι χρονια πολλά στη Λαμπρούκα σου, να είναι πολύχρονη, δημιουργική , αισιόδοξη και να μας εμπνέι πάντα!!!
    Τα βραχιολάκια σου είναι πανέμορφα!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τις καλύτερες ευχές μου Λαμπρούκα, κι είμαι σίγουρη πως το ταξίδι που ξεκίνησες πριν από 4 χρόνια, θα γίνεται πιο συναρπαστικό κάθε μέρα!
    Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάντα γερή και κεφάτη για δημιουργίες!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λαμπρινη μου χρονια πολλα για το μπλογκοσπιτακι σου!!!παντα ετσι χαρουμενο,αισιοδοξο και ακρως δημιουργικο!!!πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λαμπρινή μου Πολλά Χρόνια ακόμα με δημιουργικότητα, έμπνευση, όρεξη, μεράκι, αγάπη και πάθος για να συνεχίσεις να μπλογκαρείς και εμείς να σε διαβάζουμε!! Και όπως όλες οι μεγάλες ''φίρμες'' μια μέρα να παραδώσεις τα κλειδιά -στη περιπτωσή σου κωδικούς- στους απόγονους ώστε να συνεχίσουν το έργο σου!! ;) Φαντάζεσαι??
    Να είσαι πάντα καλά, Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά στην Λαμπρούκα σου, καλή συνέχεια και καλή Λαμπρή!!
    Να περάσετε ωραία και να χαίρεσαι την εορτή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπράβο σου, μπράβο που και μετά από τέσσερα χρόνια, έχεις ακόμη αποθέματα δημιουργικότητας... Χρόνια πολλά Λαμπρινή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά με ωραίες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Λαμπρινή μου, υπέροχο το βίντεο! Σου ευχήθηκα και μέσω fb, σου εύχομαι κι εδώ! Για να μείνει ;) Να ζήσεις άλλα τόσα κι ακόμη περισσότερο μέσα από την υπέροχη blogoκοινότητα! Πολλά φιλιά δημιουργικό κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά πολλά και δημιουργικά. Ήσουν το πρώτο blog που επισκέφθηκα κι έτσι έμαθα αυτόν τον παράλληλο διαδικτυακό κόσμο. Τυχαίο? Δε νομίζω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλά, όμορφο το μπλογκοσπιτάκι σας και με πολλές και δημιουργικές ιδέες.
    Δάφνη Χατζηγιουβανάκη
    dafni1011@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια πολλά, καλά και πολύ δημιουργικά να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια πολλά γεματα υγεία για ολή την οικογένεια με ταξιδεψες Καλό πασχα ...
    συγκινήθηκα γιατι και το μπλογκ ειναι στη ουσια ένα ακομα ΄΄παιδι σου ΄΄ καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά και δημιουργικά στον δικτυακό σου τόπο, ένα χώρο τόσο αγαπητό σε εσένα μα και στους επισκέπτες του!

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά Λαμπρινή μου!! Να είναι πάντα το σπιτάκι σου γεμάτο με χαρές, με όμορφες δημιουργίες! πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χιλιόχρονο το σπιτάκι σου, Λαμπρινή μου!! Να'σαι πάντα καλά, με πολλές και όμορφες ιδέες ! Πάντα δημιουργική, με χαρά και ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρονια πολλα γεματα δημιουργιες και αστειρευτη εμπνευση!!!! Ευμορφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Xρονια πολλα για το υπεροχο,φανταστικο και δημιουργικο σπιτακι σου!Παντα επιτυχιες σου ευχομαι απο καρδιας!!!!!!!!!Εισαι ενα πλασμα προικισμενο πολλα ευγε!!!!!!!!!!!!!!ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ,ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. χρονια πολλααααααα!!!!!!!
    Παντα με ομορφες δημιουργιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χρονια πολλά!Να χαίρεσαι τη Λαμπρουκα σου να μας δινεις ιδέες για να γινονται ολα γυρω μας πιο ομορφα, με το μερακι κ την αγαπη που σε διακρινουν! !να χαιρεσαι την οικογένειά σου κ καλη ανάσταση !!!Βέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Χρόνια πολλά και από μένα, γεμάτα έμπνευση, δημιουργικότητα και πολύ μεράκι! Σε παρακολουθώ και μου αρέσουν πολύ αυτά που φτιάχνεις! Καλό Πάσχα, φωτεινό και αγαπημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χρόνια πολλά στο όμορφο, δοτικό και πολύ δημιουργικό blogoσπιτάκι σου Λαμπρινή !!!! Να είσαι πάντα καλά !!
    Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Λαμρουκα μου χρόνια πολλα. Να εισαι πάντοτε γερή και γεμάτη με αυτη την όρεξη για ομορφιά και δημιουργία. Μου αρέσουν πολυ αυτά που φτιάχνεις αλλα και ο τρόπος που μας τα παρουσιάσεις.
    Καλό Πάσχα


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Λαμπρινή μου αν και άργησα να σου ευχηθώ, το ξέρεις πως οι ευχές μου είναι μέσα από την καρδιά μου!!! Αλλα 44χρόνια παρέα μας (με το μπαστούνι σε βλέπω να γράφεις) για να μοιράζεσαι μαζί μας τις όμορφες στιγμές σου!!! Τα βραχιολάκια σου υπέροχα!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. σας εύχομαι όλες οι ευχές οι παραπανω να πραγματοποιηθούν και επισης να κερδίσω το βραχιολακι εγώ :-) :-) :-P χαχαχα φιλακια avtzidou@yahoo.com fb.-maria avtzidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χρόνια πολλά και δημιουργικά Λαμπρινή μου (με συγχωρείς για τον ενικό, αλλά νιώθω σαν να σε γνωρίζω από κοντά)!
    Καλές εμπνεύσεις να έχεις και πάντα να μας μεταδίδεις τις ιδέες σου!

    Καλές γιορτές με την οικογένειά σου!

    Φιλιά
    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Λαμπρινή μου, να είσαι πάντοτε γερή, ευτυχισμένη και δημιουργική, να μας χαρίζεις τις υπέροχες ιδέες σου!!!!
    Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου!!! Να χαίρεσαι την την οικογένειά σου και να σε χαίρονται κι' εκείνοι!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Χρόνια πολλά και δημιουργικά. Να σας χαίρονται οι αγαπημένοι σας. Να χαμογελάτε πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Χρόνια πολλά πολλά κ πάντα δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή