Καλοκαιρινή διακόσμηση στο υπνοδωμάτιο!

Το πιο παραπονεμένο δωμάτιο του σπιτιού μας είναι το υπνοδωμάτιο των μεγάλων.
Πώς το λένε εκεί στην Αμερική...master bedroom!Αυτό λοιπόν!
Διακοσμούμε τα σαλόνια,τις κουζίνες,τα μπαλκόνια,τα παιδικά δωμάτια(εκεί τα δίνουμε όλα!)αλλά το δικό μας δωματιάκι το ξεχνάμε.Βέβαια είναι πάντα το μικρότερο δωμάτιο σε σύγκριση με τα παιδικά.Εκεί δίνουμε περισσότερο χώρο για να έχουν τα παιδιά την άνεσή τους και έτσι πρέπει.
Τώρα θα μου πείτε ας είχαμε κι εμείς ένα "master bedroom"σαν εκείνα που χαζεύουμε στα περιοδικά και να έβλεπες πως θα το διακοσμούσαμε!Σωστά!
Εγώ πάντως μπήκα στο δωμάτιο των μεγάλων και του έδωσα μια μικρή καλοκαιρινή πινελιά να το βλέπω και να το χαίρομαι καθημερινά!

Δεν έκανα κάτι το ιδιαίτερο,μην φανταστείτε αλλά μια κατασκευή τελικά μου βγήκε!
Ένας παλιός καμβάς με μια πολύ βαρετή εικόνα,μεταμορφώθηκε σε πίνακα για να καρφιτσώνω φωτογραφίες.

Απλά το έντυσα με ύφασμα καραβόπανο,που είναι αρκετά χονδρό για να μην ξεχωρίζει η εικόνα από μέσα και το στερέωσα με πινέζες από την πίσω πλευρά.

Εκτύπωσα φωτογραφίες από τις στιγμές μας στη θάλασσα και καρφίτσωσα επίσης και μερικά μικρά διακοσμητικά πραγματάκια!Στη ψηλή ραφιέρα που βρίσκεται σ' εκείνη τη γωνιά,έβαλα μικρά αντικείμενα αναμνηστικά από τις διακοπές μας και τριαντάφυλλα από τον κήπο μας!

Στον άλλο τοίχο της γωνιάς κόλλησα τις φωτογραφίες που με αυτές είχα πάρει μέρος στον καθιερωμένο διαγωνισμό φωτογραφίας το 2012,που γίνεται κάθε καλοκαίρι στην Ερμιόνη.
Με την ευκαιρία δείτε τις πάλι εδώ και τις περσινές μου εδώ!

Όσο για την ψηλή ραφιέρα,είναι μια άλλη ιστορία γιατί η αρχική της μορφή δεν έχει καμία σχέση με την σημερινή...Σε επόμενη ανάρτηση οι λεπτομέρειες!

Μείνετε συντονισμένοι με την μπλογκογειτονιά και μην χαθείτε...!Έρχεται το super καλοκαιρινό τεύχος του διαδικτυακού μας περιοδικού Cook Craft Create που θα σας ξετρελάνει!!!
Το προηγούμενο τεύχος το αγαπήσατε πολύ και χαιρόμαστε ιδιαίτερα γι'αυτό!!!
Ευχαριστούμε θερμά!
Ξεφυλλίστε το ξανά εδώ γιατί και το καλοκαίρι είναι μια πολύ καλή εποχή για πικ νικ!!

Σας αφήνω,σας φιλώ και σας εύχομαι να περνάτε καλά όπου κι αν είστε!!

13 σχόλια

  1. Νόμιζα ότι θα το έβαφες με σπρέι αλλά τελικά έκανα λάθος! χιχι! Έτσι κι αλλιώς είναι πανέμορφο! Μου άρεσαν και οι φώτο με το άσπρο πλαίσιο!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαμπρινή μου ότι κι αν κάνεις είναι υπέροχο! Μ'αρέσει που δίνεις νέα πνοή σε οτιδήποτε παλιό και "άχρηστο"...φιλιά καλά να περνάς κι εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη καλοκαιρινή γωνιά !!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το έφτιαξες!! Ο πίνακας με τις φωτογραφίες έγινε τέλειος, μου άρεσε όμως και η βάση που έβαλες το κερί (είναι προπέλα ή κάνω λάθος;)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με πολύ απλά πραγματα έδωσες καλοκαιρινό αέρα στο υπνοδωμάτιο!
    Εχεις δίκιο, είναι ο πιο παραπονεμένος χώρος του σπιτιού... χμ, για να πάω μια βολτίτσα από κει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελειο!! κι εγώ θελω μια αλλαγη στην κρεββατοκαμαρα... Για να δουμε...πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία γωνιά!!! Μου αρέσουν πολύ και εμένα οι φωτογραφίες σε όλο το σπίτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα όλα και πάλι!! Ολο κ κατι θα ξεσηκωσω κι αυτη τη φορα! ;) Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με πολλή φαντασία, απλά υλικά , κέφι και γούστο , την "σκάρωσες" την αλλαγή, Λαμπρινή !!!!
    Για μια ακόμη φορά τα κατάφερες περίφημα!!
    Καλή Κυριακή, καλή μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρέσουν οι αλλαγές! Και εσύ τις έκανες με γούστο! Περιμένουμε το επόμενο τεύχος που και αυτό θα μας αρέσει εξίσου! Καληνύχτα Λαμπρινή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφη γωνιά με άκρως καλοκαιρινές πινελιές. Δεν περιμένουμε κάτι άλλο από εσένα παρά μόνο πάντα τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή