Μπισκότα με μαρμελάδα.

Παρασκευή απόγευμα και έχουμε μπροστά μας λίγες μέρες ξεκούρασης και χαλάρωσης.
Όταν είναι Παρασκευή,έχεις άλλη διάθεση,άλλον αέρα,νιώθεις διαφορετικά,πώς να το κάνουμε!
Κάνεις περισσότερα πράγματα για την οικογένεια και τα παιδιά,περνάς περισσότερο χρόνο μαζί τους,είναι όμορφα!Γι' αυτό και σήμερα θα σου θυμίσω μια συνταγή για μπισκοτάκια βανίλιας μήπως βρεις χρόνο και θέλεις να τα φτιάξεις!


Εύκολα και πιο απλοποιημένα από την προηγούμενη φορά,όμως το ίδιο πεντανόστιμα. 
Δες εδώ τα μπισκότα που είχαμε φτιάξει πριν δύο χρόνια τα Χριστούγεννα.
Είναι η βασική συνταγή για μπισκότα βανίλιας.
Από κει και πέρα κάνεις τα μπισκοτάκια σου ότι θέλεις.
Τα βουτάς στην σοκολάτα,τους δίνεις διάφορα σχήματα και τα ντύνεις με ζαχαρόπαστα ή χρωματιστά γλάσο,τα κάνεις διπλά με μαρμελάδα στην μέση,τα κάνεις ακόμα και πτι φουρ με μαρμελάδα και σοκολάτα-τρούφα στην μία άκρη τους.Τα αφήνεις ακόμα και σκέτα γιατί και έτσι βουτηγμένα στο γάλα είναι όνειρο.

Η απλοποιημένη εκδοχή μου είναι με μια σταλίτσα μαρμελάδα στην μέση.
Αν θέλεις να έχουν και σχέδιο,τότε δοκίμασε να βάλεις την ζύμη σε μια σακούλα ζαχαροπλαστικής.Μετά με το μεγάλο αστέρι μπροστά κάνε κύκλους,χωρίς τρύπα στην μέση και πίεσε λίγο με το δάχτυλό σου το κέντρο του κύκλου για να  βάλεις την μαρμελάδα.
Μην περιορίζεσαι στην γεύση της μαρμελάδας,όλες του πάνε!

Άντε,καλοφάγωτα και καλό Σαββατοκύριακο!♥

10 σχόλια

  1. Τέτοια μου κάνετε και άντε να κρατήσω την δίαιτα!!! Οι φωτογραφίες ζουμερές και νοστιμότατες...χαχαχα!!! Πω πω με έπιασε μια λιγούρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω πω νοστιμιές!!! Με λίγο καφεδάκι δένει το ντεκόρ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαντάζομαι και πώς μυρίζει το σπίτι σας… πεθαίνω για αυτή τη μυρωδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνονται πολύ ωραία, θα τα δοκιμάσω! Έχω και την ανηψιά μου που θα με βοηθήσει και να τα φτιάξω και να τα καταναλώσω! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα Λαμπρινή! Φιλιά....(Αγγελική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπισκότα βανίλιας, κλασσική αξία! Θα τα δοκιμάσουμε σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά την επιτυχία της
    Παβλοβας το Πασχα σε εμπιστευομαι σε καθε γλυκια προταση. Θα τα φτιαξω σιγουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο Λαμπρινη μου, φαινονται σαν ζαχαροπλαστείου!
    Καλό Σαββατόβραδο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θέλω πολύ καιρό να φτιάξω μπισκότα με μαρμελάδα! θα τα δοκιμάσω σίγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τα λατρευω τα μπισκοτα αυτα! μου θυμιζουν τη γιαγια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί όμορφα μπισκοτάκια!!! Και εμένα μου θυμίζουν την παιδική μου ηλικία!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή