Καριόκες!

Τι κάνεις όταν το κέικ που έφτιαξες αποτύχει για κάποιον λόγο και δεν τρώγεται...?
Μα φτιάχνεις καριόκες φυσικά και τίποτα δεν πάει χαμένο!

Δεν έχω αποτύχει ποτέ στα κέικ μου.Πάντα φτιάχνω σούπερ φουσκωμένα κέικ σε διάφορες παραλλαγές και με διάφορες γεύσεις.Αυτή τη φορά κάτι πήγε στραβά.Φούσκωσε αλλά μόλις το ξεφορμάρισα και κρύωσε,αυτό σκλήρυνε τόσο πολύ που δεν κοβόταν με το μαχαίρι καλά καλά.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί,ίσως έβαλα περισσότερο αλεύρι...δεν ξέρω.
Στην αρχή απογοητεύτηκα για τα υλικά που χάλασα,σκέφτηκα τι κρίμα να πάνε όλα αυτά χαμένα.
Μετά το μυαλό μου πήγε στην ανακύκλωση και συγκεκριμένα στα cake pops που τα έχουμε φτιάξει πολλές φορές και αυτά αλλά με κέικ που μας περίσσευε.
Τότε θυμήθηκα τις καριόκες!Ω ναι!Καριόκες θα φτιάξω και δεν θα το καταλάβει κανείς!
Το πήραν χαμπάρι όταν είδαν την πιατέλα με το κέικ να λείπει!
"Που πήγε αυτός ο βράχος"? μου είπαν!
Τώρα,θα δείτε που πήγε!χοχο!
Έκανα κομμάτια τον "βράχο" μέσα στο μπλέντερ μέχρι που έγινε τρίμματα.
Ύστερα πρόσθεσα ότι υλικά είχα στο σπίτι,χωρίς να έχω συγκεκριμένες δοσολογίες.
Περίπου ένα βιτάμ λιωμένο,6-7 κουταλιές κακάο,2 κουταλιές μέλι,καρύδια αλεσμένα,περίπου ένα φλιτζάνι γάλα και λίγες σταγόνες κονιάκ.
Έγινε μια εύπλαστη ζύμη χωρίς να κολλάει στα χέρια και την έβαλα σε λαδόκολλα κάνοντας την ρολό.

Μετά από λίγες ώρες στο ψυγείο,έβγαλα το ρολό και το έκοψα ροδέλες.


Έλιωσα 2 πλάκες κουβερτούρας σε μπεν μαρί και βούτηξα εκεί μέσα τις σοκολατένιες ροδέλες.

Τέλος,τις άπλωσα σε λαδόκολλα και τις άφησα εκεί μέχρι να κρυώσει και να σφίξει η σοκολάτα.

Έτσι,τόσο εύκολα,έφτιαξα αυτές τις καταπληκτικές και πεντανόστιμες καριόκες!

Ένα θα σας πω!Εξαφανίστηκαν σε μια μέρα!
Το αποτυχημένο και καταδικασμένο κέικ βανίλιας ανακυκλώθηκε και έγινε μια μικρή σοκολατένια αμαρτία!

Τι έχουν να ζηλέψουν αυτές οι σπιτικές καριόκες από τις έτοιμες του ζαχαροπλαστείου?
Πιστέψτε με,τίποτα!

Μπορείτε να κάνετε και δική σας προσθήκη υλικών,όπως ψιλοκομμένο γλυκό του κουταλιού και άλλους ξηρούς καρπούς.Επίσης οι καριόκες φτιάχνονται και με τριμμένο μπισκότο αντί για κέικ ή και τα δύο μαζί.Ότι θέλει ο καθένας και ότι του αρέσει!

Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε,ήρεμο και κυρίως γλυκό,σας τις καριόκες μου!
Σας φιλώ ♥


18 σχόλια

  1. καλημέρα, αν και δεν τρωω σοκολατα ειμαι σιγουρη οτι στο σπιτι η συνταγη σου θα καταπληξει τους δικους μου. Θυμάμαι την αδερφη μου απο μικρη οταν πηγαιναμε στο ζαχαροπλαστειο να προτιμα την καριοκα για γλυκισμα. Για φαντασου την χαρα της αν της παω ενα κουτι με καριοκες το βραδακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το λές και Μικρή αμαρτία αυτό....χεχε....φαίνονται λαχταριστές... Τι να πω πια, αν είναι κάθε φορά που αποτυχαίνει ένα κέικ, να σκαρφίζεσαι τέτοιες παραλλάγες, τότε να συμβαίνει συνέχεια....χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πωπω τι φωτογραφίες ειναι αυτές βρε Λαμπρινή;;; να σου τρέχει σαλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα! Εξαιρετικη ιδεα και συνταγη!
    Καλή συνέχεια στη μερα σου!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σουπερ λαχταριστες οι καριοκες σου Λαμπρινη μου!!! Εννοειται οτι δεν εχουν τιοτα να ζηλεψουν... Μη σου πω οτι του ζαχαροπλαστειου πρεπει να ζηλεψουν τις δικες σου..χαχαχαχα!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από τις αποτυχίες μας, βγαίνουν τα καλύτερα!!!!
    Έχω πετάξει άπειρα κέικ.... ποτέ δεν είχα σκεφτεί τι μπορω να κάνω για να μη πάνε χαμένα....

    Πάντως μια μέρα που ξεκίνησα να κάνω κουλούρια κ δε μου έφτασε το αλεύρι έψησα το μείγμα σαν κεικ κ βγήκε νοστιμότατο!!!!

    τις καλημέρες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πωωωω λιγώθηκα! Είναι από τα ΠΙΟ αγαπημένα μου γλυκά οι καριόκες! Μικρή μόνο αυτά κερνούσα στη γιορτή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνονται πάρα πολύ λαχταριστές! Με βάζεις σε πειρασμό να φτιάξω κέικ και καριόκες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το έχω κάνει κι εγώ πολλές φορές και είναι θεϊκές.
    Να είσαι καλά που μας τις θύμησες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν λεω καλο το κεικ αλλα καλυτερες οι καριοκες,αλλωστε οι μεγαλυτερες ανακαλυψεις βρεθηκαν μετα απο λαθη,να ειστε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τίποτα δεν πάει χαμένο αν έχεις φαντασία και μεράκι!!!
    Τέλειες φαίνονται!!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαίνονται υπέροχες Λαμπρινή!!!Μπράβο εξαιρετική ιδέα και τίποτα δεν πάει χαμένο!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φαίνονται τόσο λαχταριστές!
    Τρελαίνομαι για τις καρίοκες!!
    Υπέροχη συνταγή!Θά τήν δοκιμάσω σύντομα!
    Καλό Σ/Κ!!
    http://decdimisaussi.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πλακα κάνεις!!! Δεν μπορω να το πιστέψω ότι μετετρεψες ένα αποτυχημένο κέικ σε ένα από τα πιο αγαπημένα μου γλυκά.... Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτική η ιδέα.... Τίποτα δεν πάει χαμένο και φαίνεται όντως "αμαρτία"!!!!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέτοιες να είναι οι αποτυχίες σου πάντα! Κολάστηκα πρωί πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να γιατί λέω ότι δεν πρέπει να πετάμε τίποτα. Καλά, και οι φωτογραφίες σου για κάποιον που του αρέσει η σοκολάτα είναι σκέτος πειρασμός... Τι να πω... Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή