2 ιδέες ανακύκλωσης παλιών καμβάδων με τα τελάρα τους

2 τρόποι αξιοποίησης των χρησιμοποιημένων καμβάδων που έχουμε στο σπίτι για να μη τους πετάξουμε!

Πείτε μου ειδικά όσοι έχετε παιδιά, πόσα τελάρα ζωγραφικής έχετε ζωγραφισμένα στο σπίτι. Ειδικά αν αγαπάτε ιδιαίτερα την ζωγραφική σίγουρα θα έχετε πολλά έργα τέχνης στους τοίχους ή αποθηκευμένα! Έτσι κι εμείς. Αγάπη μεγάλη η ζωγραφική και είναι η πρώτη μας επιλογή για να περάσουμε λίγες ώρες δημιουργικές και χαλαρωτικές. Ζωγραφίζουμε, στεγνώνουν, τα κρεμάμε στους τοίχους, τα χαιρόμαστε πολύ καιρό και μετά? Έρχονται τα επόμενα ζωγραφισμένα καμβαδάκια και τα επόμενα και πάει λέγοντας και τα προηγούμενα τι τα κάνουμε? Πόσα να φυλάξεις και πόσα να κρεμάσεις! Έχω πιάσει τον εαυτό μου να πετάει αρκετά από αυτά και πραγματικά τα λυπόμουν. Σκέφτηκα λοιπόν αντί ν' αγοράζουμε συνέχεια καμβάδες ή να τους πετάμε, να βρω τρόπους αξιοποίησης αυτών που ήδη έχουμε!
2 ιδέες ανακύκλωσης παλιών καμβάδων με τα τελάρα τους.

Ο πρώτος τρόπος είναι η επαναχρησιμοποίησή τους. Στην αρχή δοκίμασα να πλύνω έναν καμβά μήπως και φύγουν τα χρώματα. Ακόμα και αν οι μπογιές ήταν τέμπερες ξεχάστε το! Δεν καθαρίζει ακόμα κι αν τον τρίψετε με σφουγγάρι. Οπότε ο μόνος τρόπος είναι να βάψουμε λευκό τον καμβά και να καλύψουμε τις ζωγραφιές που υπάρχουν από κάτω. Τον συγκεκριμένο τον έβαψα δύο χέρια λευκό πλαστικό χρώμα.
Τι να κάνω τους παλιούς καμβάδες.

Δεν είχαμε ιδιαίτερη υπομονή να περιμένουμε να στεγνώσει και έτσι όπως ήταν υγρός,ρίξαμε μερικές σταγόνες ακρυλικό χρώμα εδώ κι εκεί.
Ανακύκλωση καμβάδων.

Το καινούργιο έργο θα ήταν αφηρημένης τέχνης, έτσι η Στεφανία πήρε το πινέλο και άρχισε ν' ανακατεύει τα χρώματα μεταξύ τους.
Ανακύκλωση καμβάδων.

Ανακύκλωση καμβάδων.

Πέρασε λίγη ώρα διασκεδάζοντας και μετά ανέλαβε η μαμά! Λίγο λευκό ακόμα, λίγοι τονισμοί από χρώματα και ανακάτεμα αυτών με πινέλο ή το δάχτυλο.
Ανακύκλωση καμβάδων.

Το κακό με την ζωγραφική, ειδικά την αφηρημένη τέχνη, είναι που δεν ξέρεις ποτέ, πότε να σταματήσεις.
Μεταμόρφωση τελάρου από καμβά σε κορνίζα.

Κάποια στιγμή αποφασίζεις ότι σου αρέσει και το αφήνεις έτσι!
Ιδέες ανακύκλωσης καμβάδων.

Πίνακας ζωγραφικής ανακύκλωση.

Ο άλλος τρόπος που βρήκα για να μην πάνε χαμένοι οι καμβάδες είναι σούπερ τέλειος και είμαι πολύ χαρούμενη μ' αυτήν την ανακάλυψη! Έβγαλα τον καμβά από το τελάρο και είχα μπροστά μου μια καταπληκτική κορνίζα και με σχέδιο στο ξύλο. Όταν σκέφτηκα πόσες κορνίζες-καμβάδες έχω πετάξει μου ήρθε κεραμίδα στο κεφάλι! Τι κρίμα... Όσο ζούμε μαθαίνουμε και ανακαλύπτουμε πράγματα!
Τελάρα από καμβάδες.

Η μικρή δίπλα μου παρίστανε την διάσημη ζωγράφο αφηρημένης τέχνης και εγώ τρελαμένη με την καινούρια μου κορνίζα, ξεκίνησα το βάψιμο της!!
Πέρασα δύο χέρια λευκό χρώμα για βάση.
Τελάρα από καμβάδες.

Πριν στεγνώσει, έβαλα μικρές κουκκίδες χρώματος που στην συνέχεια ανακατεύτηκαν και ενσωματώθηκαν μεταξύ τους με μικρό πινελάκι.
Τελάρα από καμβάδες.

Τελάρα από καμβάδες.

Στέγνωμα και τρίψιμο με ψιλό γυαλόχαρτο μέχρι να βγει στην επιφάνεια και λίγο από το χρώμα του ξύλου. Ξεσκόνισμα και έτοιμη! Μετά οι επιλογές είναι πολλές για την χρήση μιας κορνίζας και την διακόσμησή με αυτήν στους τοίχους του σπιτιού μας.
Εγώ την έκανα ένα ανοιξιάτικο καδράκι με έναν πολύ εύκολο τρόπο.
Τελάρα από παλιούς καμβάδες.

Έκοψα ένα χονδρό με σχέδια χαρτόνι λίγο μικρότερο από την κορνίζα και το στερέωσα στο πίσω μέρος της με συρραπτικό. Αν δεν έχετε συρραπτικό μπορείτε να το κολλήσετε με ατλακόλ.
Ανακύκλωση καμβάδων.

Στο κέντρο κόλλησα μια μικρή εικόνα με λουλούδια αλλά μπορείτε και φωτογραφίες.
Μεταμόρφωση παλιών καμβάδων σε καινούρια έργα τέχνης.

Βέβαια εσείς το βλέπετε τελικά με μαύρο φόντο γιατί αφού το ετοίμασα, το κόλλησα κτλ. δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα και το άλλαξα. Οι ανησυχίες του καλλιτέχνη που δεν ικανοποιείται με τίποτα!
Πως να ανακυκλώσεις τους παλιούς καμβάδες.

Λοιπόν, τι λέτε? Θα δώσουμε ακόμα μια ευκαιρία σ' αυτά τελάρα με καμβά που έχουμε ένα σωρό στο σπίτι μας και σε διάφορα σχήματα και μεγέθη?
Διακόσμηση με καμβάδες στον τοίχο.

Ανοιξιάτικη διακόσμηση με καμβάδες στον τοίχο.

Εγώ έχω πολλά ακόμα να μεταμορφώσω και σίγουρα θα τα ξαναδούμε σε νέα ανάρτηση!
Ανοιξιάτικη διακόσμηση με καμβάδες.

Πολλές ιδέες με καμβάδες σας έχω δείξει στο blog και σας προτείνω να μην χάσετε τον τρόπο για να βάλετε φωτογραφίες σε καμβά και τον καλύτερο τρόπο για να κρεμάσετε σωστά τα κάδρα σας στον τοίχο. Καλό υπόλοιπο της εβδομάδας και να είστε όλοι καλά. Σας φιλώ ♥


19 σχόλια

  1. Όμορφη ιδέα Λαμπρινή! Έχω άπειρα καδράκια! Θα το δοκιμάσω και θα σου πω! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λαμπρινή μου ειδικά για την δευτερη μετατροπή σου δίνω συγχαρητηρια. Πολυ εξυπνη και πρακτική λύση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό το αποτέλεσμα στον abstract καμβά! Ξεκινά ανανέωση λέεεεεεεεεεεεμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα Λαμπρινή! τι μου θύμησες! όταν ετοίμαζα τα κάδρα μόνη μου για την έκθεση φωτογραφίας που έκανα το 2013. έβαψα τα κάδρα σε λευκό χρώμα και αντί για συρραπτικό έβαλα μικρά καρφάκια καρφωμένα στο ξύλο για να στερεώνουν τη φωτογραφία με το χαρτόνι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ίδιο έχω κάνει και εγω σε διάφορες κορνίζες κατά καιρούς, και την ίδια απογοήτευση ένιωσα με όλες εκείνες που κατά καιρούς είχα πετάξει... όμως όπως και εσυ είπες, στην πορεία μαθαίνουμε..
    Αγάπησα τον πίνακα.. φωτεινός.. ωραία μίξη χρωμάτων.... μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λαμπρινή έχω ένα σωρό τέτοιους καμβάδες που τους έχω κάνει κορνίζες οι οποίες φιλοξενούν ζωγραφιές των παιδιών μου αλλά και οικογενειακές φωτογραφίες μας! πολύ όμορφα όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα ρε τέλειο!!! Αυτό ειδικά με την κορνίζα θα το κάνουμε και εμείς!!!! Ευχαριστούμε για την ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλή σκέψη Λαμπρινή μου
    Κι εγώ έχω ξαναζωγραφισει τελαράκια, αλλά έχω βάλει και κοτετσόσυρμα αφού ξήλωσα τον μουσαμά.
    Τίποτα δεν πάει χαμένο.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπω Τέλεια όλα!!!! Να συμπληρώσω λάτρεψα και το βάζο με τα λουλούδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχες ιδέες!! Εδικά αυτή με την κορνίζα, γιατί ξαναβάψιμο πάνω σε μοναδικά "έργα" έχω κάνει κι εγώ,το ομολογώ! Οι καλλιτέχνες θέλουν, βλέπεις, να ζωγραφίζουν και πάνω σε τελαρωμενο καμβά, ιδρώνω να τους πείσω ότι το ίδιο είναι κι ο καμβάς χωρίς τελάρο.
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίστευτο!Μόλις πριν από μερικές μέρες ξήλωσα το πανί από τα τελάρα σε πολλά τέτοια καμβαδάκια που είχα και έβαλα ύφασμα.Σε ευχαριστούμε για τις ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τωρα που τα ειδα τι αριστουργηματα εκανες κ μενα μου ρθε κεραμυδα με το ποσα εχω πεταξει...πω πω..τσεκ για την επομενη φορα!χρυσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τελεια ιδεα με την κορνιζα!!!εγω εβαλα ενα κοματι κοντρα πλακε αντι για χαρτονι το εβαψα με μπογια μαυροπινακα[δικη σου συνταγη]αγορασα κιμολιες και ετοιμοοοο!!!!!!!!!!!ευχαριστω για την ιδεα Λαμπρουκα!!!!
    ΜΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραίες ιδέες Λαμπρινή.
    Μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντα με φρέσκες ιδέες και εμπνεύσεις, Λαμπρούκα μου!!! Πολύ ωραία κι' ετούτη και όπως λέει και η Ρένα μας "δεν πετάμε τίποτα"!!! Και τα δύο καδράκια πάντως γίνανε πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια η ιδέα σου Λαμπρινή μου και μάλλον όλες θα την κάνουν πράξη!!! καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τον δεύτερο τρόπο των εφάρμοσα πριν από μερικές εβδομάδες σε ένα παλιό κάδρο. Κρέμασα ένα ωραίο διακοσμητικό μέσα και έγινε πολύ ωραίο :) Όρεξη να έχει ο άνθρωπος και όλα γίνονται ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπορείτε να χρησιμοπιήσετε την πίσω πλευρά του καμβά ετοιάζοντας τον με ακρυλικό γκέσο. Επίσης προτείνω να γνωρίσετε τα χρώματα μιας μικρής γαλλικής βιοτεχνίας επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα http://www.couleursleroux.fr/. Αποστολή δωρεάν, εξαιρετική ποιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή